Članki

Foto: Predor Šentvid uradno odprt

Slovesnosti ob odprtju novega avtocestnega odseka, v okvir katerega sodi tudi predor Šentvid, se je udeležil tudi prvi mož SCT Ivan Zidar
Avtor
01.07.2008 10:49
Dopolnjeno: 01.07.2008 15:44
Čas branja: 1 min

Prvi mož Darsa Tomislav Nemec ter prometni minister Radovan Žerjav sta danes slovesno odprla 5,5 kilometra dolg avtocestni odsek Šentvid - Koseze, v okvir katerega sodi tudi predor Šentvid. Promet bo po novem odseku in skozi predor stekel ob 14.30 uri.

Janković: Največji projekt po osamosvojitvi

Župan Ljubljane Zoran Janković je odprtje šentviškega predora ocenil za največji projekt, ki ga je Ljubljana dočakala v 17 poosamosvojitvenih letih. Z njim se lahko kosa le izgradnja Hale Tivoli, Cankarjevega doma in Kliničnega centra, je dejal župan, ki z zaključkom ljubljanske obvoznice pričakuje predvsem razbremenitev Celovške ceste.

"Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri izgradnji predora Šentvid," je ob odprtju avtocestnega odseka, ki se ga je udeležil tudi prvi mož SCT Ivan Zidar, poudaril prometni minister. Dodal je, da pa teh zadev nikakor ne smejo pozabiti stroka, projektanti, izvajalci, nadzor, Dars, DDC, prometno ministrstvo in vsekakor tudi politika.

Odsek je stal 243 milijonov, predor pa 135 milijonov evrov

Skupna investicijska vrednost odseka Šentvid - Koseze znaša 243,75 milijona evrov (brez stroškov financiranja). Vrednost gradbenih del za izgradnjo predora Šentvid znaša 124,7 milijona evrov, skupaj z elektrostrojno opremo pa 135,7 milijona evrov. V teh vrednostih je upoštevana tudi vrednost izgradnje priključnih ramp in dveh priključkov na Celovško cesto, rok za dokončanje teh del pa je jeseni 2009.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

30.06.2008
24.11.2007
17.06.2008
11.06.2008
05.06.2008
15.05.2008
08.05.2008
01.07.2008
01.07.2008
01.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
07.07.2008
07.07.2008
07.07.2008
10.10.2016
FINANCE
Transport in logistika
Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30? 9

Ni čudežev: Dars je razpis razbil v dva dela, prvega ocenjujejo na 30,5 milijona evrov

FINANCE
Manager
Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj?
Manager
ManagerNataša Koražija Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj? 7

Na Darsu na dobre pol milijarde depozitov na bankah prejemajo skromne obresti. Hkrati imajo 2,5 milijarde evrov dolga, za katerega plačujejo 40 milijonov evrov obresti na leto. Kaj bodo z denarjem? Bodo hitreje odplačevali dolgove ali hitreje gradili nove odseke?

FINANCE
Transport in logistika
Dars odpira odsek Draženci – Gruškovje. Je to res zadnja luknja med Hamburgom in Solunom?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Dars odpira odsek Draženci – Gruškovje. Je to res zadnja luknja med Hamburgom in Solunom?

Če smo natančni, je koridor v Srbiji zgrajen 98,2-odstotno, a ga bodo dokončali do konca letošnjega leta. Vse ostale države na trasi so avtocesto že zgradile.

Vinski turizem
Santomas – idilično posestvo za ljubitelje vina in narave
O vinu
Vinski turizemRedakcija O vinu Santomas – idilično posestvo za ljubitelje vina in narave

Zaradi lokacije in okolja, ki obdaja posestvo, je Santomas pravšnji postanek za vsakega vinoljuba ali običajnega ljubitelja narave. Po novem so na voljo tudi štirje apartmaji, v katerih lahko gostje prespijo. Drznejši pa se lahko tam tudi poročijo.

FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Manager
Zakaj spletne trgovine z lastno stranjo za spremljanje pošiljk prodajo več
PRO
Manager
SPLETNO POSLOVANJE
ManagerFinance prPRO Zakaj spletne trgovine z lastno stranjo za spremljanje pošiljk prodajo več (PRO)

Dostavne službe na svoji spletni strani za sledenje pogosto izpišejo statuse pošiljke tako, da številni kupci ne razumejo dobro, kje je njihova pošiljka. Lastna spletna stran podjetja je zaradi visoke obiskanosti hkrati tudi odlična možnost pospeševanja prodaje.