Zasebnost
Članki

Šentviški predor enosmerna cesta do Primorske

Šentviški predor je v smeri proti Gorenjski zaprt, ker je s stropa padel protipožarni omet. Po dopoldanski otvoritvi je promet po njem tekel vsega šest ur, ko so ga morali zapreti
01.07.2008 21:55
Čas branja: 1 min

Predor šentvid

Na cevi šentviškega predora, ki vodi proti Gorenjski, je zgodaj zvečer odpadel vrhnji sloj protipožarnega ometa. V in pred predorom se je nabrala daljša kolona vozil. Najprej so zaprli poškodovano cev, kmalu zatem pa zaradi ogrožene varnosti še cev proti Primorski.

Kot so sporočili iz Darsa, je na vozišče padel kubični meter ometa, in sicer približno sto metrov pred koncem predora. Ob nesreči ni bil nihče poškodovan, prav tako ni bila povzročena gmotna škoda. Promet med ljubljansko obvoznico in gorenjsko avtocesto ponovno poteka po Celovški cesti.

Opozorilo: Šentviški predor je trenutno enosmerna cesta proti Primorski. Na ljubljanski zahoni obvoznici pa na priključkih za tunl v smeri Primorske ni posebnih opozoril za obvoz, za kar bi moral poskrbeti Dars.

zidar črnigoj
Prvi mož SCT, ki je gradil predor, Ivan Zidar s kolegom iz Primorja, Dušanom Črnigojem, na pojedini ob otvoritvi predora.

Članek in galerijo o današnji otvoritvi predora si lahko ogledate na tem naslovu .

Predor Šentvid

Nemec: Mislimo, da je varen

Tomislav Nemec, prvi mož Darsa, je za TV Slovenija pojasnjeval, da je neljubi dogodek presenetil in pretresel tudi Dars, da pa gre za napako na starem delu, ki je bil grajen že leta 1984. Gradili so ga tujci, ki so uporabljali drug material.

Z izvajalci del bodo tako najprej pregledali in odkrušili ta omet, kjer pač se nahaja. Delali bodo celo noč. Najprej bodo pregledali tunel v smeri proti Gorenjski, nato pa še proti Primorski. Promet bo potekal izmenično. "Upam da je le nek spodrsljaj in da ne gre za globlje slabše delo," je dejal Nemec in na vprašanje, če je vožnja po predoru varna dejal: "Mislimo, da je vožnja varna." Minister za promet Radovan Žerjav je o dogodku že obveščen.

Nemec na koncu še pojasnjuje, da je predor v polletnem poskusnem obratovanju in da lahko pride do še česa neljubega, vendar pa da varnostni sistemi dobro delujejo, kar je pokazal tudi ta dogodek.

Zaprt predor

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Avto
Avto Varno na poti

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

Preberite tudi:

01.07.2008
30.06.2008
30.06.2008
01.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
07.07.2008
FINANCE
Transport in logistika
Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30? 9

Ni čudežev: Dars je razpis razbil v dva dela, prvega ocenjujejo na 30,5 milijona evrov

FINANCE
Manager
Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj?
Manager
ManagerNataša Koražija Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj? 7

Na Darsu na dobre pol milijarde depozitov na bankah prejemajo skromne obresti. Hkrati imajo 2,5 milijarde evrov dolga, za katerega plačujejo 40 milijonov evrov obresti na leto. Kaj bodo z denarjem? Bodo hitreje odplačevali dolgove ali hitreje gradili nove odseke?

FINANCE
IKT
Ali moramo slediti tehnološkim trendom in kako izbrati tistega, ki je pravi za nas?
OGLAS
IKT
IKTFinance PR Ali moramo slediti tehnološkim trendom in kako izbrati tistega, ki je pravi za nas? (OGLAS)

Najprej se je treba osredotočiti na vrednost, šele nato na tehnologijo in način izvedbe poslovnih potreb.

FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Transport in logistika
Pozor, Dars bo vklopil e-cestninjenje. Kaj nas čaka?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pozor, Dars bo vklopil e-cestninjenje. Kaj nas čaka?

7 vprašanj in odgovorov o novem sistemu cestninjenja za tovornjake, ki ga bo Dars zagnal na velikonočno nedeljo

FINANCE
Vabilo k posredovanju ponudb za odkup terjatev
OGLAS
Finance
Javna objava
Finance PR Vabilo k posredovanju ponudb za odkup terjatev (OGLAS)