Nadzorni svet Družbe za avtoceste v RS (Dars) se je v sredo seznanil z zahtevki izvajalca za dodatna dela za elektrostrojno opremo predora Šentvid, ki niso bila zajeta v razpisnih pogojih. Predor naj bi odprli v predvidenem roku.
Dodatna dela potrebna za uskladitev z evropsko direktivo
Kot pojasnjujejo na Darsu, so dodatna dela potrebna zaradi uskladitve z evropsko direktivo, ki je zaostrila varnostne pogoje, sprejete uredbe o tehničnih normativih za projektiranje predorov v Sloveniji ter spremenjene voziščne podlage. Nadzorni svet pričakuje, da bodo predor Šentvid kljub zahtevam za dodatna dela odprli v predvidenem roku in v okviru že podpisanih pogodb. Po načrtih naj bi predor, ki ga gradi SCT, odprli do 30. junija.
Nadzorniki Darsa so se seznanili tudi z zahtevami izvajalcev za dodatna in več dela na avtocesti Maribor - Pince.
Nadzorni svet je od uprave družbe zahteval, da ga do naslednje seje seznani z zemljišči, ki so bila odkupljena za potrebe avtocestnega programa in niso v funkciji avtocestnega programa.
Na naslednji seji NS tudi o satelitskem cestninjenju
Uprava družbe mora do naslednje seje nadzornega sveta pripraviti tudi informacijo o uvedbi satelitskega sistema cestninjenja, ki mora vsebovati tudi predlog organiziranosti Darsa za potrebe novega načina cestninjenja.