Dizelska vojna gre Toyoti brez dvoma na roko. Pred dvema desetletjema je bil Toyotin prius posebnež s pozitivno vizijo, še vedno drugačen pa je danes odlična alternativa bencinskim in dizelskim tekmecem. Preverili smo, zakaj. S supertestnim priusom smo sicer prevozili več kot deset tisoč kilometrov. Ocenil ga je tudi naš Jure, lastnik priusa druge generacije, in ga primerjal z novim. Janez je pogledal v zgodovino tega modela in se spustil v globine njegove vsebine.
Vrača se čas za luksuz, tudi takšen, kakršnega ponuja novi rolls-royce phantom. Avto, ki je bil skozi zgodovino izbira najvplivnejših moških in žensk. Priča je bil pomembnim zgodovinskim trenutkom, v osmi generaciji pa usmerja svetovno industrijo luksuza.
Luksuz za manjše množice pa ponuja osveženi mercedes-benz razreda S, avto, ki je v zadnjih štirih letih našel prek 300 tisoč kupcev in si pokoril dva največja tekmeca, BMW serije 7 in audija A8. Novi S smo vozili v Zürichu, Janez pa pravi, da je avto prefinjeno drugačen, tehnološko posodobljen, motorno okrepljen, pa še vedno s sapo jemajočim udobjem oziroma luksuzom. Kaj pravi o različici AMG s 612 konji in kaj o navodilih za uporabo, spisanih na 90 straneh. Novi S ima namreč res veliko funkcij.
Prodaja motociklov v Sloveniji raste skoraj tako hitro kot avtomobilov, vozni park se povečuje še hitreje, motoristi pa se starajo in izbirajo bolj racionalne dvokolesnike. Še leta 2005 je bilo kar 60 odstotkov novih motoristov v Sloveniji starih do 36 let. Predlanskim pa so po dvokolesnikih največ posegali motoristi, stari od 46 do 60 let; teh je bilo skoraj 30 odstotkov, leta 2005 le 12,6 odstotka.
Opel se spreminja, postaja vitkejši in bolj elastičen. Pa ne le zaradi zamenjave lastništva po kar 88 letih, ampak tudi zaradi spremenjene sestave vodenja. PSA je v tem tednu dokončno, pet mesecev pred prvotnim ciljem, prevzel Opel. Ta pa že oblikuje vitkejšo vodstveno sestavo, načrtuje dobiček do leta 2020 in več sinergij med proizvajalcema.
Nissan navara je priročna velikanka, kljub poltovornjaški zasnovi pa še zdaleč ni »le« profesionalna delovna mula, ampak tudi prijetna zasebna pomočnica, s katero se rad odpraviš v svet užitkov in zabave.
Volkswagen v novem škandalu: posojilo EIB naj bi dobili z goljufijo. Nemški avtomobilski velikan Volkswagen naj bi za razvoj goljufivih motorjev, ki so povzročili afero Dieselgate, dobil posojilo Evropske investicijske banke (EIB) v vrednosti 400 milijonov evrov, poroča Politico.
Rekordni prihodki in dobiček Renaulta. Francoski proizvajalec je v polletju prodal 1,88 milijona vozil, kar je 10,4 odstotka več kot v istem lanskem obdobju. K rasti prodaje je pripomoglo tudi to, da je Renault s 1. januarjem v izide skupine začel vključevati rezultate ruskega proizvajalca Avtovaz, vendar bi bili tudi brez tega prihodki večji za nekaj več kot 12 odstotkov. Odlične rezultate pa je podkrepil tudi začetek proizvodnje Nissanovega modela micra v Renaultovih tovarnah.