Zdajšnja generacija ibize je za Seat pomembna prelomnica, saj je z njo ta španska avtomobilska znamka uvedla precej višje standarde kakovosti. To se pozna pri izdelavi, saj so reže na posameznih spojih oziroma med posameznimi sestavnimi deli precej ožje, in pri kakovosti uporabljenih materialov v kabini.
Ta je ukrojena v značilnem Seatovem športnem duhu, k zelo dobremu počutju pa svoje z vidika ergonomije dodajo tudi po višini in globini izdatno nastavljiv volanski obroč, solidni sedeži, konzola za upravljanje radia ob volanu in zadosti odlagalnih površin za drobnarije. Vse našteto ibiza seveda zajema že v vstopnem paketu reference, ki serijsko ponuja tudi varnost štirih zračnih blazin ter udobje klimatske naprave in radia.
Pravzaprav je reference optimalna oziroma najbolj smiselna izbira, saj noben izmed bogatejših paketov opreme ni varnostno prav nič bolj temeljit, opremsko pa bolj kot z večjim udobjem prepričuje z estetskimi dodatki (denimo vzvratna ogledala ali kljuke v barvi vozila). Prav tako ibiza prepričuje z zelo dobro lego na cesti oziroma voznimi lastnostmi, saj podvozje daje jasno vedeti, da je primerno tudi za vgradnjo precej močnejših motorjev. V ibizi se kot najboljša izbira kaže 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 63 kilovati oziroma 86 konjskimi močmi, kar zadostuje za pospešek do stotice v 12,2 sekunde in doseganje hitrosti do 175 kilometrov na uro.
V nižj ih vrtljajih motorju malce zmanjkuje prožnosti, pri priganjanju v višje vrtljaje pa je malce glasnejši, a povsem športno uglašen. Poraba goriva je zmerna, sicer pa je zahtevnejšim kupcem na voljo še močnejši 1,6-litrski stroj. Za večinoma mestno uporabo je pravzaprav dovolj že vstopni trivaljnik, dizelski motorji pa so predragi in se kljub manjši porabi ne izplačajo. Ibiza v kombinaciji z bencinskim motorjem za svoj denar ponudi zelo veliko, medtem ko po mesečnem najemu sodi v povprečje.
Članek je iz šel v prilogi Financ PAL 2009