Hyundai i20 se z dolžino tik pod štirimi metri uvršča v razred B in pomeni zamenjavo za solidnega, a precej preprostega getza, s katerim pa razen ciljne skupine kupcev nima prav nič skupnega. Hyundaiev novinec je bil namreč zasnovan v Evropi, zato je še bolj ukrojen po okusu evropskega kupca, kar se pozna v dobro uravnoteženih voznih lastnostih, precej prostorni kabini in poudarjeno bogati varnostni opremi, saj ta že v osnovnem paketu serijsko zajema šest zračnih blazin.
Poleg tega avto serijsko premore tudi klimatsko napravo in radio s CD-predvajalnikom, v malce dražjem paketu comfort pa še usnjen volanski obroč, sprednje meglenke, priključek USB in še kakšno uporabno malenkost. Zaradi bogate varnosti si i20 zasluži dodatne točke, skupaj s celostno zasnovo pa vsekakor mesto v letošnjem finalu. Je pa plastika armaturne plošče vsaj na pogled nekaj slabše kakovosti, razporeditev stikal bi bila z logičnega vidika lahko boljša, medtem ko je predalov za drobnarije dovolj.
Enako velja za prostornost na sprednjih in zadnjih sedežih - zadaj je dovolj prostora tudi za kolena in glave nekoliko višjih potnikov. Glede motorne izbire oziroma zmogljivosti za manj zahtevne kupce zadostuje že vstopni 1,2-litrski bencinski stroj, a zaradi boljše primerjave s preostalimi finalisti smo upoštevali močnejši motor prostornine 1,4 litra in s 74 kilovati oziroma okroglimi stotimi konjskimi močmi.
Ta agregat je povsem soliden izdelek, pri katerem hvalimo dobre zmogljivosti (tako motoriziran i20 do stotice pospeši v 11,6 sekunde in dosega hitrosti do 180 kilometrov na uro) in solidno porabo goriva (5,7 litra na sto kilometrov), zamerimo pa mu nekaj večjo glasnost, zlasti v višjih vrtljajih. Gledano v celoti je cena 11.490 evrov, kolikor stane i20 v kombinaciji z 1,4-litrskim bencinskim motorjem in opremo comfort, povsem primerljiva s ceno tekmecev, je pa avto prostorsko nekoliko bolj radodaren in opremsko, zlasti glede varnosti, bolj temeljit.
Članek je iz šel v prilogi Financ PAL 2009