Delboy, kultni lik kultne serije Samo bedaki in konji je bratu Rodneyu iz dneva v dan ponavljal le eno: "Tak čas prihodnje leto bova milijonarja". Na koncu jima je uspelo, resda ne s pomočjo kakega "super" posla, po katerih je bil Del znan iz epizode v epizodo, pač pa po zaslugi male, starodavne in redke ure, ki jima je na dražbi navrgla milijone.
Ko sta Del in Rodney v njunem malem in starem trikolesniku le dojela, kaj se jima je zgodilo in ga od veselja skoraj prevrnila, sta se najprej odpravila do zajedljivega in vzvišenega prodajalca vozil Boycieja. Delboy je tam nežno božal Emily, duh ekstaze, ki krasi ogromno, slavno in na svetu za nič drugega zamenljivo masko nadavtomobila, masko Rolls-Roycea. "Pripeljita družino, slikajta se zraven njega," jima v huronskem smehu navrže Boycie. "Lep je Rodney, luksuz in stil. Zelo mi pristaja, kajne?" galantno na to pravi Del, Rodney pa mu odvrne: "Da. Kupi ga! Če ti je všeč, ga kupi!" Ker je Delboy, vajen vseh neuspehov v življenju preveč kolebal, se je v luksuzno vozilo zgolj usedel, otroške sanje - imeti Rolls-Roycea - pa mu je potem kot darilo za vse njegovo dobro izpolnil brat.
Ko se nato pred preprosto primestno gostilno The Nags Head pojavita mogočna prednja maska ter kot ponedeljek dolg pokrov motorja se sliši zgolj tišino - da, tudi ta je zaščitni znak slovite znamke -, tišina pa nastane tudi, ko lokal obišče Del z bratom in družino. Sledijo gromek aplavz prisotnih in vzkliki sreče, Delboyu so uspeh in milijone iz srca privoščili prav vsi. Res si jih je zaslužil. In prav takšen je duh, ki že 110 let spremlja Rolls-Royce - njega si je treba zaslužiti, njega si kupiš kot darilo za uspeh(e) v življenju.
Kos pločevine, kroma in lesa deluje magnetno na okolico, vleče poglede, zbuja nasmeške, izvablja pozitivne komentarje in globoke vzdihe občudovanja. Negativnost, slabe izkušnje, pikre komentarje? Nikakor!
Rolls-Royce je skozi obliko in predvsem zgodbe njenih lastnikov, kraljev, premierov, predsednikov in zvezdnikov svetinja za vse, tudi za pregovorno sila nevoščljive Slovence. V to smo se prepričali tudi sami v našem dvodnevnem druženju z modeloma wraith in phantom drophead coupe, ki skupaj preračunano staneta več kot milijon evrov.
Tako je razumljivo, da sta bili magični črki tista točka, okoli katere smo se v tem poprazničnem tednu vrteli na Financah. Vsekakor si je vredno prebrati, kaj pomenita poltretja tona razkošja, sloga in karizme, po slovesu z "nezemljanoma" pa smo si lahko zgolj rekli: "Lepo je biti milijonar."
Ste že glasovali med finalisti PAL? Čakajo Vas bogate nagrade.
Imeti veliko denarja na bančnem računu ne pomeni, da ni treba biti racionalen. Za takšne se zdi idealna alternativa BMW M550d, ki je s ceno 93.750 evrov za 43.300 evrov cenejši od bencinske zveri M5 (slednja je dobila jubilejno omejeno serijo). Po obvladovanju 381 in 560 "konjev" je Miloš ugotavljal, kakšno vsebino prinaša osveženi Volkswagen polo - mimogrede, VW bo kmalu na trgu ponudil enoprostorskega golfa -, nato pa dodobra otovorjen in lačen avantur spoznaval prednosti in slabosti prenovljenega Peugeota 5008.
Avtomobili so tudi posel, Sergio Marchionne bo tako za rast prodaje zastavil Jeepovo osebnost, Jaguar in Land Rover pa želita s pomočjo tekmecev standardizirati proizvodni proces in materiale pri proizvodnji delov iz aluminija. Tako bi prihranili vsi, so prepričani. Marsikateri sivi las pa bi si prihranili tudi vozniki, če bi le prišel konec ali pa bi bilo manjgoljufij pri prevrtavanju kilometrov. Veliki garač Carlos Ghosn, šef Renaulta in Nissana in ki ima delovni ritem napet kot struna in v zraku preživi več časa kot na zemlji, pa se je v sredo mudil v Novem mestu. Tam je prerezal trak za zagon proizvodne linije za novega renaulta twinga, ki bo na Dolenjskem prinesel še kako potrebnih 270 novih delovnih mest. Pri Fordu so medtem ugotavljali, kako in koliko lahko prihrani voznik ter pripravili največji oder za prihod svoje športne ikone v Evropo. Legendarni mustang se bo v soju luči namreč predstavil na finalu nogometne Lige prvakov konec maja.
Po razkošnem wraithu se je Miloš presedel v skromno Dacio duster, še kako pravega terenca, ter se z njim podal na zavite poti romunskega Transfagarasana. Da bo tudi od tam prinesel sočno zgodbo ni dvoma, malo manj sočno, a zato nič kaj manj zanimivo pa je bilo v oblačnem Frankfurtu, kjer smo pod prsti začutili novega križanca med dostavnikom in enoprostorcem za aktivne družine. Ford tourneo courier k nam prihaja septembra, več o vtisih in prvi vožnji z njim pa kmalu na avto.finance.si, kjer bo tekom tedna moč prisluhniti tudi rjovenju mogočne mačke.
Ste zamudili naše prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na pismo urednika - prijavite se in naslednje pismo boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,...Prijavite se tu!
Prijeten vikend Vam želim
Matej Kačič, novinar portala avto.finance.si
P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.