Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Golf sportsvan pripravljen na enoprostorske tekmece

Pri Volkswagnu so z modelom golf plus dolgo ponujali kompromis med kombilimuzino in enoprostorcem, zdaj pa predstavljajo sportsvana. Ta naj bi se resneje kosal z enoprostorskimi tekmeci

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.05.2014 09:12
Čas branja: 1 min

Volkswagen je z golfom plus ponudil dovolj uspešen kompromis med kombilimuzino in enoprostorcem, o tem govorijo tudi prodajne številke, vendar so tekmeci vmes naredili korak naprej.

vw_golf_sportsvan4.20140507090709.jpg.s.600px.jpg

V Wolfsburgu so tako zavihali rokave in naredili sportsvana, ki je bolje pripravljen na enoprostorske tekmece in večji tržni delež. Golf sportsvan je poleg klasičnega golfa in karavanskega golfa varianta tretja karoserijska izpeljanka iz modelske serije golf VII. Pri nas bo na voljo za najmanj 18 tisoč evrov (1.2 TSI trendline), najcenejši dizel pa za dobrih 20 tisočakov (1.6 TDI 81 kW trendline)

vw_golf_sportsvan.20140507090730.jpg.s.600px.jpg

Zadnjo klop je moč vzdolžno pomikati za 180 milimetrov

Novinec prinaša novo zunanjo podobo, podobno kot običajni golf je zasnovan modularno in je lažji od primerljivega predhodnika, hkrati pa ponuja več sodobne tehnologije, med katero izstopajo številni asistenčni in varnostni sistemi. Konstruktorji so ob tem poskrbeli za prilagodljivejšo potniško kabino. Ta je dobila vzdolžno pomično zadnjo klop, ki ponuja kar 18 centimetrov manevrskega prostora, s tem pa se uravnava tudi prostornina prtljažnika. Največja prostornina s podrto sedežno klopjo sicer znaša razkošnih 1.520 litrov.

vw_golf_sportsvan1.20140507090837.jpg.s.600px.jpg

vw_golf_sportsvan5.20140507090946.jpg.s.600px.jpg

Sedem motorjev in DSG

Med motorji, ki jih nameravajo ponuditi kupcem, bodo štirje bencinski motorji TSI s turbinskimi polnilniki z močmi 63 kilovatov (85 KM), 81 kilovatov (110 KM), 92 kilovatov (125 KM) in 110 kilovatov (150 KM). Dizelsko ponudbo sestavljala motorja TDI z močjo 81 kilovatov (110 KM) in 110 kilovatov (150 KM), povsod (razen pri najšibkejšem bencinarju) pa bo na voljo tudi samodejni menjalnik DSG. Najvarčnejši bo sportsvan TDI bluemotion, ki naj bi bil sposoben doseči povprečno porabo 3,6 litra na sto kilometrov.

vw_golf_sportsvan3.20140507090912.jpg.s.600px.jpg

vw_golf_sportsvan2.20140507090858.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj trajnostne prakse postajajo ključnega pomena za investitorje?

V današnjem svetu, kjer se finančne možnosti širijo in dostopnost informacij nenehno raste, je investiranje postalo privlačna pot za...

Preberite tudi:

17.06.2014
FINANCE
PMM
Zakaj bom kaznovan, ker sem preklopil na elektriko?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zakaj bom kaznovan, ker sem preklopil na elektriko?

Prehod s fosilnih goriv je dolgoročno trajnosten, odpira pa rane šibkega omrežja in neenakomerne porabe energije. Zato smo za isto stvar lahko nagrajeni ali kaznovani, če elektriko porabljamo kar povprek in brez prilagoditve.

FINANCE
Prevozi
Renault ne bo izdeloval samovozečih avtov, pač pa samovozeče avtobuse
Prevozi
PrevoziJure Šujica Renault ne bo izdeloval samovozečih avtov, pač pa samovozeče avtobuse

Nova strategija znamke Renault na področju avtonomne vožnje jasno določa načrte tako v segmentih prve kot tudi druge vrste vozil.

FINANCE
Manager
Nemški križi in težave (z nenamernimi posledicami)
Manager
Boštjan Usenik
ManagerBoštjan Usenik Nemški križi in težave (z nenamernimi posledicami)

Stava na to, da je mogoče miselnost Nemcev korenito spremeniti, se zdi skoraj pretrd oreh.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Manager
Draga gospoda Janša in Mesec. Lepe pozdrave iz Italije, hvala. Coop, Famila, Conad …
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Draga gospoda Janša in Mesec. Lepe pozdrave iz Italije, hvala. Coop, Famila, Conad …

Koliko socialnih stanovanj bi lahko gospoda Mesec ali Janša zgradila s 55 milijoni evrov, od katerih se zdaj večina steče v Italijo?

FINANCE
Manager
Kako prelisičiti nespečnost
Manager
Motnje spanja
ManagerGorazd Suhadolnik Kako prelisičiti nespečnost

Epidemija nespečnosti, ki muči tretjino ljudi, postaja ob drugih motnjah spanja in povezanih boleznih žgoč javnozdravstveni problem, poganja pa tudi donosno industrijo.

FINANCE
Manager
Tujega nočemo, svojega nimamo dovolj
Manager
BRANKO ŽIBRET
ManagerBranko Žibret Tujega nočemo, svojega nimamo dovolj

Kaj manjka Sloveniji, da je daleč od vrha prejemnic tujih naložb, tudi če se primerjamo zgolj z vzhodno Evropo. Koliko pomembna je zares infrastruktura in koliko učinkovitost regulativnih procesov.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.