Avto

Drugačen, a tesno povezan z vzornikom

Golf sportsvan tehnično temelji na golfu, ponuja več prostora in prilagodljivosti, napada pa enoprostorske tekmece

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.06.2014 09:09
Dopolnjeno: 18.06.2014 09:09
Čas branja: 2 min

Volkswagen golf plus je bil vselej v senci originala - golfa. Tako kot se fiat 500L vozi v senci fiata 500, čeprav ponuja več vsebine. V prvi generaciji je golf plus pri nas našel od dobrih sto do dobrih 500 kupcev na leto, golf pa vselej prek dva tisoč. A sportsvan ne želi biti v senci tekmecev iz razreda kompaktnih enoprostorcev, zato ponuja več varnosti, prostora, dinamike in opreme kot predhodnik, kar mu bo letos prineslo 500, prihodnje leto pa med 700 in 800 kupcev. Ugodne so tudi cene, vsaj na ceniku. Osnovni golf sportsvan 1.2 TSI stane dobrih 18, dizelski 1.6 TDI (oba z 81 kilovati) pa dobrih 20 tisoč evrov. Vozi v zelje le sedem centimetrov daljšemu touranu? "Delno že, a le do prihodnjega leta, ko prihaja novi večji touran," pojasnjuje Edo Strajnar iz Porscheja Slovenije.

P6170048-Kopija.1403024862.JPG.c.600px.jpg
Daljši, markantnejši, a vseeno nekoliko nižji in bolj dinamičen. Golf sporstvan ne želi biti klasičen enoprostorec, ponuja posrečeno kombinacijo prostora, okretnosti in dinamike.

Volkswagen golf sportsvan je enoprostorski golf. Naslednik golfa plus je 13 centimetrov daljši od predhodnika, ob tem je za pet centimetrov širši, štiri centimetre nižji in v kabini ponuja več prostora in prilagodljivosti. V kabini boste v njem prepoznali poteze golfa, na armaturni plošči, merilnikih, sedežih, prestavni ročici,... Dobili boste večje predale, boljšo preglednost, višje sedeže in bolj enoprostorski, a nikakor ne kombijevski položaj za volanom. Zadnja klop je prostornejša v vse smeri, po dolžini omogoča 18 centimetrski pomik, njen naslon pa je pomičen tudi po naklonu. Prtljažnik v osnovi sprejme med 500 in 590 (od 120 do 210 litrov več kot v golfu) litrski prtljažnik, ki ga je moč s podiranjem zadnje klopi povečati na 1.520 litrov.

P6170054-Kopija.1403074088.JPG.c.600px.jpg
V prednjem delu je sportsvan pravi golf, le z več prostora, zračnosti in uporabnosti.

P6170058-Kopija.1403074203.JPG.s.600px.jpg
V prtljažnik gre od 500 do 590 litrov prtljage, povečuje ga pomična zadnja klop.

Oblikovno je postal markantnejši, prednji del ima poudarjeno masko s tremi kromiranimi prečkami, večje žaromete z LED dnevnimi lučmi in tri značajske gube, ki se stekajo v bok, proti prednjim ogledalom in strehi. V dolžino je zrasel na 4,34 metra, v medosju sedaj meri 2,68 metra, sedi na prilagodljivi platformi MQB, enaki kot golf, audi A3, seat leon in škoda octavia. V volkswagnovi družini želi voziti svojo pot, ugajati kupcem, ki želijo več prostora in prilagodljivosti. Tistim, ki so doslej gledali za fordi C-maxi, citroëni C4 picassoji, tudi mercedes-benzu razreda C in prihajajočemu BMW serije 2 active tourer. A sportsvan vseeno jasno poudarja, da je še vedno golf - zaradi tehnične podobnosti, zasnove in slovitega imena.

P6170057-Kopija.1403075171.JPG.c.600px.jpg

Prednost skupne osnove so prihranki in v tem primeru tudi zelo dobra tehnika, ki si jo sportsvan v celoti deli z golfom. To pomeni sodobne stroje, ki so v zadnje generaciji dobili nekaj moči in postali do 20 odstotkov manj žejni. Osnovni bencinar 1.2 TSI ima sedaj pet kilovatov več, skupaj 81 in porabi 5,1 litra goriva na sto kilometrov. Enak prirastek moči je dobil 1.6 litrski TDI, poraba je padla na 3,9 litra. Nad njima so 1.4 litrski TSI s 92 in 110 kilovati, ter dvolitrski TDI s 110 kilovati.

Sporstvan je dobil še cel kup varnostnih sistemov, od sistema DDC ki prilagaja delovanje blažilnikov, volana in odzivnost motorja. Senzor za mrtvi kot, ki vam pomaga tudi pri zapuščanju parkirnega mesta, sistemom ABS, ESP, osem zračnih blazin, sistem za samodejno zaviranje pri manjših hitrostih, za doplačilo pa še radarski tempomat,...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

07.05.2014
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 2

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.