Avto

Za rast prodaje bo zastavil Jeepovo osebnost

Jeep posega po visokih prodajnih ciljih, zato se korenito spreminja in širi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.05.2014 13:15
Čas branja: 2 min

Jeepe poznate - oglat in zmogljiv cherokee, ali pa razkošen in mogočen grand cherokee, morda še sila preprost in robusten wrangler. Kaj pa mali, le dobre štiri metre dolg renegade z 1,3 litrskim dizelskim motorjem in pogonom na prednja kolesa, ki bo zasnovan na osnovi fiata 500X? Sergio Marchionne, šef Fiata in Chryslerja, s tem tudi Jeepa, želi iz te klene ameriške znamke narediti svetovno uspešnico. Prodajo želi do leta 2018 podvojiti na 1,5 milijona vozil, brez kompromisov in posegov v osebnost klenih Američanov pa to kot kaže ne bo mogoče.

Glasujte za najbolje avtomobile izbora PAL 2014 in zadenite tablico Samsung, vikend paket v hotelu Balnea, sledilno kartico ali sledilno napravo Garmin

Jeep-marchionne.1399288340.jpg.o.600px.jpg
Šef Fiata in Chryslerja, zato tudi Jeepa, ima s to tradcionalno znamko velike načrte. Leta 2018 jih želi prodati 1,5 milijona, sto odstotkov več kot lani.

V ZDA je Jeep dosegel vrh, rasel bo drugje

Morda se bere bolj škodljivo kot v resnici je, a Jeep se s fiatovim prevzemom korenito spreminja. Iz klene, ameriške in zato tudi v Evropi manj priljubljene znamke Jeep vozi v smeri mode, trendov in tudi manj zahtevnih kupcev, ki bi imeli radi jeepa za manj denarja, z manj zahtevnimi voznimi lastnostmi, nižjo porabo in manj pompoznim ugledom. Načrti z Jeepom so veliki, njegov šef Sergio Marchionne, sicer tudi šef Fiata in Chryslerja, želi lansko prodajo dobrih 700 tisoč že letos dvigniti na milijon, do leta 2018 pa na 1,5 milijona vozil letno. Na rast prodaje računa predvsem v Evropi, Južni Ameriki in na Kitajskem, v domači ZDA je Jeep že sedaj dovolj močan, saj je lani ta trg pogoltnil 490 tisoč jeepov - 70 odstotkov skupne globalne prodaje. Marchionne v Jeepu vidi enega od stebrov rasti Skupine Fiat Chrysler. Da ima prav dokazujejo rezulati Jeepa. To je namreč edina znamka v Skupini, ki bo letos presegla Marchionnejeve načrte postavljene leta 2009.

jeep_renegade1.20140310131300.jpg.s.600px.jpg
Mali jeep renegade bo prvi zelo evropski jeep, zasnovan bo na osnovi fiata 500X, poganjali ga bodo majhni bencinski in dizelski motorji, cena bo nižja od 20 tisočakov.

Mali renegade bo posegel po velikih ciljih

Pomemben model pri doseganju teh ciljev bo tudi mali renegade, ki bo junija pripeljal iz fiatove italijanske tovarne v Melfiju, ki bo izdelovala tudi njegovega tehničnega sorodnika - fiata 500X. Melfi lahko na leto bruhne 150 tisoč renegadov, v primeru polne kapacitete bo mali jeep torej pomenil šestino prodaje te znamke.

Del strategije je tudi kitajski trg

Konec leta 2015 in v začetku 2016 bodo Jeepi prihajali tudi iz tekočih trakov kitajske tovarne v Guangzhou, vsaj v prvih nekaj letih pa Kitajske vodilni ne vidijo v vlogi največjega trga za to znamko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

11.05.2014
12.01.2015
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.