Italijansko-ameriški avtomobilski velikan Fiat Chrysler želi v prihodnjih petih letih okrepiti prodajo vozil znamk Jeep in Alfa Romeo. V petletnem poslovnem načrtu so predvideli, da bi na letni ravni več kot podvojili prodajo vozil Jeep - dosegla naj bi 1,9 milijona vozil - in 400.000 vozil Alfa Romeo. Sergio Marchionne, šef Fiata in Chryslerja, s tem tudi Jeepa, želi iz te klene ameriške znamke narediti svetovno uspešnico, Alfa Romeo pa bo do naslednjega leta podvojil število zaposlenih v inženirskem sektorju na 600. Cilj je ustvariti najboljšo tehnologijo pogona na zadnja kolesa na svetu.
Jeep naj bi več kot podvojil prodajo
Koncern Fiat Chrysler je lani sicer prodal 723.000 vozil znamke Jeep. Do leta 2018 pričakujejo, da se bo prodaja povečala na 1,9 milijona vozil letno, je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Jeepa Mike Manley. Prodajo bodo poskušali razširiti na tujih trgih v Južni Ameriki, Evropi in na azijsko-pacifiškem območju. Jeep je ena najhitreje rastočih tujih znamk na Kitajskem, je še dodal Manley.
Alfa Romeo bo imela najboljši pogon na zadnja kolesa
V petletnem poslovnem načrtu so si v Fiat Chryslerju zastavili tudi, da bodo skušali petkratno povečati prodajo avtomobilov znamke Alfa Romeo, in sicer na 400.000 do leta 2018. V obdobju petih let želijo tudi razširiti proizvodnjo Jeepa. Podjetje načrtuje odprtje novih tovarn v Italiji, Braziliji, Indiji in na Kitajskem.
Fiat Chrysler bo vložil pet milijard dolarjev v Alfa Romeo in med koncem leta 2015 in letom 2018 predstavil osem novih modelov te italijanske znamke. Alfa Romeo trenutno na tržišču ponuja tri modele - Mito, Giulietta in Roadster 4C. Lansko leto so prodali 74.000 vozil, kar je za to nekdaj prestižno znamko najmanj od 60. let prejšnjega stoletja.
V podjetju se bodo osredotočili na znamko Alfa Romeo, ker je prodaja športnih modelov te znamke na evropskem in ameriškem trgu upadla, medtem ko se je prodaja njegovih tekmecev Mercedes Benz, Audi in BMW močno okrepila. Alfa Romeo bo do naslednjega leta podvojil število zaposlenih v inženirskem sektorju na 600. Cilj je ustvariti najboljšo tehnologijo pogona na zadnja kolesa na svetu, je dejal Fiatov izvršni direktor Harald Wester, ki je zadolžen za avtomobilsko znamko Alfa Romeo.
Fiat Chrysler - sedmi na svetu
Fiat je v partnerstvo s Chryslerjem vstopil že leta 2009, ko je v njem pridobil 20-odstotni lastniški delež, nato pa ga je postopno povečeval. Prevzem je zaključil januarja letos. Nastal je nov globalni avtomobilski velikan - Fiat in Chrysler skupaj tvorita sedmo največjo avtomobilsko skupino na svetu.