Avto

Za rast prodaje bo zastavil Jeepovo osebnost

Jeep posega po visokih prodajnih ciljih, zato se korenito spreminja in širi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.05.2014 13:15
Čas branja: 2 min

Jeepe poznate - oglat in zmogljiv cherokee, ali pa razkošen in mogočen grand cherokee, morda še sila preprost in robusten wrangler. Kaj pa mali, le dobre štiri metre dolg renegade z 1,3 litrskim dizelskim motorjem in pogonom na prednja kolesa, ki bo zasnovan na osnovi fiata 500X? Sergio Marchionne, šef Fiata in Chryslerja, s tem tudi Jeepa, želi iz te klene ameriške znamke narediti svetovno uspešnico. Prodajo želi do leta 2018 podvojiti na 1,5 milijona vozil, brez kompromisov in posegov v osebnost klenih Američanov pa to kot kaže ne bo mogoče.

Glasujte za najbolje avtomobile izbora PAL 2014 in zadenite tablico Samsung, vikend paket v hotelu Balnea, sledilno kartico ali sledilno napravo Garmin

Jeep-marchionne.1399288340.jpg.o.600px.jpg
Šef Fiata in Chryslerja, zato tudi Jeepa, ima s to tradcionalno znamko velike načrte. Leta 2018 jih želi prodati 1,5 milijona, sto odstotkov več kot lani.

V ZDA je Jeep dosegel vrh, rasel bo drugje

Morda se bere bolj škodljivo kot v resnici je, a Jeep se s fiatovim prevzemom korenito spreminja. Iz klene, ameriške in zato tudi v Evropi manj priljubljene znamke Jeep vozi v smeri mode, trendov in tudi manj zahtevnih kupcev, ki bi imeli radi jeepa za manj denarja, z manj zahtevnimi voznimi lastnostmi, nižjo porabo in manj pompoznim ugledom. Načrti z Jeepom so veliki, njegov šef Sergio Marchionne, sicer tudi šef Fiata in Chryslerja, želi lansko prodajo dobrih 700 tisoč že letos dvigniti na milijon, do leta 2018 pa na 1,5 milijona vozil letno. Na rast prodaje računa predvsem v Evropi, Južni Ameriki in na Kitajskem, v domači ZDA je Jeep že sedaj dovolj močan, saj je lani ta trg pogoltnil 490 tisoč jeepov - 70 odstotkov skupne globalne prodaje. Marchionne v Jeepu vidi enega od stebrov rasti Skupine Fiat Chrysler. Da ima prav dokazujejo rezulati Jeepa. To je namreč edina znamka v Skupini, ki bo letos presegla Marchionnejeve načrte postavljene leta 2009.

jeep_renegade1.20140310131300.jpg.s.600px.jpg
Mali jeep renegade bo prvi zelo evropski jeep, zasnovan bo na osnovi fiata 500X, poganjali ga bodo majhni bencinski in dizelski motorji, cena bo nižja od 20 tisočakov.

Mali renegade bo posegel po velikih ciljih

Pomemben model pri doseganju teh ciljev bo tudi mali renegade, ki bo junija pripeljal iz fiatove italijanske tovarne v Melfiju, ki bo izdelovala tudi njegovega tehničnega sorodnika - fiata 500X. Melfi lahko na leto bruhne 150 tisoč renegadov, v primeru polne kapacitete bo mali jeep torej pomenil šestino prodaje te znamke.

Del strategije je tudi kitajski trg

Konec leta 2015 in v začetku 2016 bodo Jeepi prihajali tudi iz tekočih trakov kitajske tovarne v Guangzhou, vsaj v prvih nekaj letih pa Kitajske vodilni ne vidijo v vlogi največjega trga za to znamko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

11.05.2014
12.01.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.