(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Slovenec na visokem položaju v Audiju, miti o električnih avtih in ženevske novosti

Čas branja: 3 min
16.02.2018  07:00
V tem tednu smo vam pripravili intervju s Slovencem na visokem položaju v razvoju Audija in Sicilijancem, ki vodi trženje električnih nissanov v Evropi. Obujamo večno vprašanje: ali avto financirati z lizingom ali posojilom, poročamo z avtosalona v Washingtonu in razkrivamo prve novosti bližnjega avtosalona v Ženevi.
Slovenec na visokem položaju v Audiju, miti o električnih avtih in ženevske novosti

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
Revoz dodaj
PSA dodaj
Peugeot dodaj
Rolls-Royce dodaj

Pogovarjal sem se s 43-letnim Mariborčanom Matjažem Kormanom, ki se je povzpel v ozek krog vplivnih razvojnikov v nemškem Audiju. Korman je namreč od februarja 2017 direktor razvoja funkcionalnosti za vozila srednjega razreda v Audiju, vodi in nadzira razvoj novih modelov A4, A5 in Q5 od začetka do proizvodnje, ta 43-letni Mariborčan pa projekte po fazah zagovarja tudi pred upravo nemškega proizvajalca.

V drugem intervjuju, z direktorjem evropskega trženja elekričnih nissanov Francescom Giacalonejem, pa je beseda tekla o novem leafu, zmogljivosti baterij po večletni uporabi in upadu vrednosti električnih avtov.

Dve dekleti in še njun kolega z Mojih financ so iskali odgovor na večno vprašanje: kupiti avto z lizingom ali s posojilom?, ki sicer nima vselej enakega odgovora. Kaj so ugotovili?

Uroš je obiskal Washington in skočil še na tamkajšnji avtomobilski salon, ki je nanj naredil prav poseben vtis. Več v reportaži.

Nekdanji šef Revoza Aleš Bratož pa se je znašel med kandidati za novega direktorja ruskega AvtoVaza.

V času pred avtomobilsko Ženevo (za javnost bo vrata odprla 8. marca) pa se vrstijo novi modeli. Tako je napočil čas za novo generacijo dostavnikov iz velike skupine PSA. To so novi berlingo, partner in še novinec combo iz Opla, ki je italijanski potni list zamenjal za francoskega. V prvi objavi smo izvedeli bore malo o novincih.

Le dan pozneje, včeraj, pa je Citroën razkril skoraj vse podrobnosti o prodajnem prvaku. Zakaj se je pokazal prvi, je jasno. Da mu bosta kmalu sledila še Peugeot in Opel, pa tudi.

Tu je še novi BMW X4, ki k tej znamki prinaša nekaj več domiselnosti kot njegov predhodnik. Novi je dolg 4,75 metra (osem centimetrov več kot prej), ob tem ima za 5,4 centimetra daljše medosje in malenkost nižjo streho. Na trg prihaja že po štirih letih, prvi X4 pa je v tem času našel okoli 200 tisoč kupcev.

Rolls-Royce je potrdil tisto, kar ptički že dolgo pojejo – ime prvega višje nasajenega modela, ki ga je dobil po največjem brezhibnem diamantu Cullinanu, ki ga je vodja rudnika v Južni Afriki Thomas Cullinan našel daljnega leta 1905.

Boštjan je na Dunaju spremljal razkritje novega Mercedes-Benzovega velikega dostavnika sprinter, ki se tokrat predstavlja kot lasten, ne partnerski izdelek s Volkswagnom. Ta pa je razkril le skico novega touarega. Najbolj luksuzni, ne sicer največji, SUV te znamke bo preskočil Ženevo in se prvič pokazal konec marca v Pekingu.

Japonski Nissan in njegova kitajska partnerska družba Dongfeng pa bosta v prihodnjih petih letih v kitajski trg vložila 7,55 milijarde evrov. Milijardno naložbo bosta namenila različnim področjem, med drugim za posodobitev proizvodnje in dodatno uvedbo pametnih tehnologij.

Želim vam uspešen delovni teden!

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Voznik izločen iz enačbe, glavno besedo prevzema elektronika

Nadaljevanje dizelske sage, sanje in resničnost sejma elektronike CES v Las Vegasu, poročilo pred našim glasovanjem za svetovni avto...

AVTO
Novice
Novice Šef Fiat Chryslerja: Nemci osamljeni vztrajajo pri dizlih

Skupini FCA in PSA zmanjšujeta delež dizlov, Toyota pa načrtuje umik iz ponudbe

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Trump in Ši merita moči, evrska industrija pa že slabi 4

V časovnici in grafih - kako zaostrovanje trgovinskih odnosov vnaša nervozo na borze ter tudi že v evrsko industrijo

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja