Japonski avtomobilski proizvajalec Nissan in njegova kitajska partnerska družba Dongfeng Motor Company bosta v prihodnjih petih letih v kitajski trg vložila 9,5 milijarde dolarjev oziroma 7,55 milijarde evrov.
Japonski in kitajski partner bosta milijardno naložbo namenila različnim področjem, med drugim za posodobitev proizvodnje in dodatno uvedbo pametnih tehnologij.
S finančno injekcijo želita partnerja prodajo Nissanovih vozil na Kitajskem povečati za milijon na leto in okrepiti proizvodnjo električnih avtomobilov. Trenutno japonski proizvajalec na kitajskem trgu proda 1,5 milijona vozil na leto, do leta 2022 pa želi prodajo povečati na 2,6 milijona vozil na leto, od tega najmanj 30 odstotkov iz segmenta električnih vozil. Z letno prodajo v vrednosti poltretjega milijona vozil bi se Nissan uvrstil med prve tri največje igralce na največjem avtomobilskem trgu na svetu. Tega zadnji dve desetletji s prodajo v vrednosti štirih milijonov vozil na leto obvladujeta ameriški General Motors in nemški Volkswagen.
Dongfeng Motor Company je še ena kitajska družba z mešanim lastništvom, ki se poskuša z dodatnim kapitalom prilagoditi novi kitajski zakonodaji, ki omejuje vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem in spodbuja uporabo električnih avtomobilov. Po mnenju analitikov se je Nissanovi električni filozofiji na kitajskem trgu uspešno ob bok postavil Volkswagen, ki je partnerstvo oblikoval z državnim podjetjem JAC Motors.