Avto

Mercedes-Benz, ki je kriv za prednji pogon pri BMW

Mercedes-Benz razreda B je rahlo osvežen, tokrat je bolj privlačen, cenovno še vedno razmeroma ugoden in prodajno kljub novemu tekmecu še bolj samozavesten

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.12.2014 11:34
Čas branja: 3 min

Dobra tri leta po prihodu razreda B zadnje generacije, je k nam zapeljal osveženi model, ki smo ga podrobno spoznali že na prvih vožnjah v Španiji. Sicer dokaj skromno dodelani kompaktni enoprostorec ostaja eden najpomembnejših avtov te znamke, saj si bo prihodnje leto pri nas odrezal tretjinski delež prodaje te znamke. Ljubljanski Autocommerce namreč načrtuje prodajo prek 300 razredov B, torej okoli 60 več od povprečne prodaje v zadnjih treh letih. In to kljub prihodu prvega pravega tekmeca BMW 2 active tourer, ki je s ceno od 26.700 evrov za 3.250 evrov dražji od osnovnega razreda B 180.

PC050451.1417948831.JPG.n.600px.jpg
Nov prednji del, osvežen zadek, sicer pa znane lastnosti razreda B. Torej dolžina 4,39 metra, 486 litrski prtljažnik, zelo zračna, prostorna in dobro izkoriščena kabina ter cene od 23.450 evrov. Osveženi B je dobro pripravljen tudi na novega tekmeca - prvi BMW s prednjim pogonom serije 2 active tourer.

Razlogi za uspeh razreda B

V zadnji generaciji si je razred B v svetu našel 350 tisoč kupcev, njegov uspeh pa je v greh - prvi avto s prednjim pogonom - zapeljal tudi bavarskega tekmeca BMW s serijo 2 active tourer. Pri nas je razred B v obeh generacijah našel 1.020 kupcev. V zadnji, ki je na trgu tri leta, pa kar 710. To so številke, s katerimi se na našem trgu ne more pohvaliti noben avto te znamke. Mali mercedes-benz razreda B je tako priljubljen zaradi več razlogov: s ceno okoli 22 tisočakov pred prenovo je bil vselej precej cenejši kot na domačem nemškem trgu, ob tem ni bil bistveno dražji od neposrednih neprestižnih tekmecev (volkswagen touran in golf plus oziroma sportsvan, opel zafira tourer in drugi), hkrati je B vselej pomenil najdostopnejšo možnost med prostornimi, torej družinskimi avti te znamke. V zadnji generaciji, ob prihodu novega razreda A, pa je B tudi edini kompaktni enoprostorec, zato je delno prevzel tiste kupce, ki so se v preteklosti odločali za razred A. Novemu razredu A klasične zasnove pa so obrnili hrbet.

PC050464.1417947656.JPG.c.600px.jpg
Že znana, še vedno ergonomsko zelo dobra in zračna, le v podrobnostih dodelana kabina.

Oblikovno ni več v senci bratov

In kaj je novega pri razredu B po treh letih? Ne veliko, a veliko sprememb glede na tržne uspehe niti ni potreboval. Na zunaj je prepoznaven po novem prednjem odbijaču, večjimi odprtinami za zajem zraka, novo masko in obliko prednjih luči z LED trakom dnevnih luči. Na zadku so spremembe še skromnejše, v celoti pa B deluje precej bolj skladno kot prej in ima v različici B 180 tudi vrhunski količnik zračnega upora 0,25. Nekaj popravkov je tudi v kabini, a ne večjih. Zdi se, še zlasti z opremskim paketom AMG line, da zaradi oblikovnih popravkov šele sedaj res sodi v družino kompaktnih mercedes-benzov A, GLA, CLA in CLA shooting brake.

PC050477.1417947148.JPG.c.600px.jpg
Osveženi B je bogat s serijskimi, predvsem pa doplačilnimi varnostnimi sistemi. Serijska sta denimo collision attention assist plus, ki voznika opozarja na možnost naleta ter v skrajnih primerih tudi sam poseže v zaviranje ter attention assist, ki prepoznava utrujenost.

Vzorna varnost, serijska in doplačilna

Na področju varnosti osveženi B drži štafeto tekmecem, serijsko je poleg klasičnih sistemov ABS, ESP, BAS in zračnimi blazinami opremljen s sistemom collision prevention assist plus, ki voznika sprva opozarja na možnost naleta in v skrajnih primerih tudi sam poseže z zaviranjem ter attention assist, ki s pomočjo spremljanja gibanja volana spremlja odzivnost voznika. Če zazna utrujenost, mu najprej priporoči postanek za kavo. Za doplačilo so na voljo še številni drugi sistemi znani iz dražjih mercedes-benzovih modelov.

Sedem motorjev, dva pogona in menjalnika

Motorna ponudba štirivaljnikov je ostala enaka, pri bencinskih strojih obsega modela B 180 z 90 kilovati, B 200 s 115 kilovati in B 250 s 155 kilovati. Dizelski mercedes-benzi B 160 CDI, B 180 CDI, B 200 CDI in B 220 CDI pa imajo 66, 90, 100 oziroma 130 kilovatov moči. Stroje je mogoče kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom, močnejše med njimi tudi s štirikolesnim pogonom 4Matic. V ponudbi sta tudi B na zemeljski plin in povsem električni B, njun prihod na trg pa še ni znan. Osnovni bencinski B 180 z 90 kilovati stane 23.450 evrov, dizelski B 160 CDI s 66 kilovati 23.800 evrov, verjetno najbolj zanimiv B 180 CDI s 80 kilovati pa 24.530 evrov. Upoštevaje popuste, so te cene za kupce vsaj za tisočaka nižje.

Mercedes-Benz-B-Class-Electric-Drive-2015-1600x1200-wallpaper-09.1417947402.jpg.s.600px.jpg
Mercedes-benz B electric drive s 132 kilovati, 340 newtonmetri navora in 200 kilometrskim dosegom med polnjenji. Na svetovnih trgih bo spomladi prihodnje leto, prihod na naš trg pa še ni znan. Foto: Mercedes-Benz .

Več o električnem B

B Electric Drive je nastal s skupnim sodelovanjem Mercedes-Benza in ameriške Tesle. Električni B tako poganja sinhronski elektromotor s 132 kilovati (180 konjskih moči) ter ponuja 340 newtonmetrov navora. Z mesta do stotice naj bi prvo znamkino električno vozilo množične proizvodnje potrebovalo manj kot osem sekund, največja hitrost bo znašala 160 kilometrov na uro. Razred B z električnim pogonom tako neposredno napada BMW i3 in volkswagen e-golf, na ceste pride v prvem četrtletju 2015, s povprečno porabo 16,6 kilovatnih ur na 100 km pa naj bi z enim polnjenjem zmogel narediti 200 kilometrov.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

07.12.2014
28.10.2014
26.10.2014
15.09.2014
01.09.2014
10.10.2013
21.11.2012
09.08.2012
02.11.2011
FINANCE
Avto
Bavarska (pol)velika limuzina, ki z osnovnim dizlom zadosti vsem realnim potrebam
Avto
AvtoJure Šujica Bavarska (pol)velika limuzina, ki z osnovnim dizlom zadosti vsem realnim potrebam

Test BMW 520d xDrive: osnovna dizelska motorizacija srednje velike limuzine BMW je že dolgo omejena na štiri valje. A v kombinaciji z blagim hibridom in zadostno količino moči pomeni z vidika moči zadovoljivo, hkrati pa ekonomično izbiro.

FINANCE
Bodo centralne banke prisiljene odložiti obrestne reze? Tržne stave kažejo v to smer
Finance
Albina Kenda Bodo centralne banke prisiljene odložiti obrestne reze? Tržne stave kažejo v to smer

Ameriška centralna banka Fed bo zasedala ta teden, ECB pa šele junija - v obeh primerih pa si vsi, ki bi svojo porabo ali naložbe radi financirali s posojili, zastavljajo le eno vprašanje: kak bo naslednji korak centralnih bančnikov, bodo nižali obrestno mero? Vse bolj prevladuje ocena, da bo Fed zadržan, kaj pa ECB?

FINANCE
Subvencije
Napovedani so novi podjetniški vavčerji
Subvencije
SPODBUDE ZA PODJETNIKE
SubvencijeTeja Grapulin Napovedani so novi podjetniški vavčerji
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: na poti v 70-ta leta in 44% upad indeksa
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 2

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 4

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.