Avto

Aeroflot se zdaj zanima še za avstrijsko AUA

Ruski Aeroflot želi postati četrti največji letalski prevoznik v Evropi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.06.2007 12:57
Čas branja: 1 min

Ruski letalski prevoznik Aeroflot se poleg Alitalie zdaj zanima še za avstrijskega letalskega prevoznika AUA. Spomnimo, da je Aeroflot že podpisal memorandum o vstopu v srbskega državnega letalskega prevoznika JAT, vendar podpis ni dal želenih rezultatov. Avstrijci se zaradi napovedi Aeroflota ne razburjajo preveč, saj pravijo, da ni mogoče, da bi v lastniško strukturo AUA lahko prišel letalski prevoznik, ki ni član Star Alliance. Spomnimo, da je cilj Aeroflota, da postane četrti največji letalski prevoznik v Evropi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

20.09.2006
06.03.2006
18.11.2004
23.05.2007
29.01.2007
05.06.2007
07.06.2007
18.07.2007
27.03.2008
23.03.2009
FINANCE
Kam leti letalski promet
Finance
Zmago Skobir Kam leti letalski promet 8

Tekma posameznih držav za pridobivanje zanimanja okleščenih letalskih prevoznikov bo neizprosna in polna domiselnih finančnih spodbud, s katerimi bodo regije in države poskušale pritegniti in pospešiti vzpostavljanje letalskih povezav.

Zgodbe
Bi prodali svojo letalsko karto za dodatne ugodnosti ali denarno nadomestilo?
ZgodbeBlaž Abe Bi prodali svojo letalsko karto za dodatne ugodnosti ali denarno nadomestilo? 2

Rešitev za manj prizemljenih potnikov in večje zaslužke letalskih prevoznikov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Kdo bo pogrešal horde turistov iz trupov nizkocenovnikov
Manager
ManagerNataša Koražija Kdo bo pogrešal horde turistov iz trupov nizkocenovnikov 12

O prihodnosti nizikocenovnih prevoznikov in poceni letalskih vozovnic

AGROBIZ
Novice
Japonski letalski prevoznik se širi v kmečki turizem
Agrobiznis
NovicePetra Šubic Japonski letalski prevoznik se širi v kmečki turizem

S partnerskim podjetjem potnike vozijo na podeželje, kjer lahko kupijo lokalno pridelano hrano, na farmi, ki jo načrtujejo blizu letališča Narita, pa si bodo lahko nabrali jagode ali sladki krompir

FINANCE
Transport in logistika
(Komentar ob tednu mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Komentar ob tednu mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen

Ljudje tako radi letimo, da mirno spregledamo davčne privilegije letalskih družb