S Christophom von Tschirschnitzem, predsednikom BMW v regiji srednje in vzhodne Evrope, sva se v intervjuju poglobila v prihodnost električnih in avtonomnih avtomobilov, pogovarjala pa sva se tudi o tem, kaj bi slovenska vlada lahko naredila, da se hitreje usedemo na ta vlak, in o novih modelih nakupov avtomobilov. Ti se zdijo še posebej zanimivi, saj Nemec pripravlja lizinško ponudbo, ki bo BMW pocenila na raven običajnih znamk brez prestižnega predznaka. Tudi sicer se časi za BMW v Sloveniji spreminjajo, obljublja von Tschirschnitz.
Najdražji avtomobili Slovencev so vselej vroča tema. Bralci ste odlično sprejeli tudi zadnjo izdajo lestvice, najdražje avtomobile Slovencev v prvi polovici leta 2018, ki jo je sestavil Uroš Božin.
Tanja pa se je lotila obetavnega trenda z žalostnim koncem. Sodobni avtomobili z aktivnimi varnostnimi sistemi, kot so radarski tempomat, zaviranje v sili in podobni, precej izboljšujejo varnost, s tem manjšajo možnost za nesreče in seveda izboljšujejo bilance zavarovalnic. Zato je pričakovala, da jih bodo te vesele, njihove lastnike pa bodo nagradile s kakšnim popustom. Kaj mislite, da se je zgodilo?
Janez je na Azurni obali spoznaval povsem novega forda focusa, ki bo septembra zapeljal tudi na naše ceste. Po seriji zavojev z njim je ugotovil, da je focus z njim v nekakšnem strastnem ljubezenskem razmerju, ki pa ne razvodeni niti v drugačnih (cestnih) okoliščinah. Kaj pa preostale lastnosti, kakšna bo slovenska cena?
Zgodba o Volvu bi bila lahko tragična, kot denimo pri rojaku Saabu. Kitajski Geely pa je poskrbel, da ni. Še več, Volvo je v zadnjem četrtletju letos dosegel rekorden dobiček in prodajo, zgledi pa kažejo na še boljše čase. Analiza …
Rekorden je tudi Renault, ki ga vodi Carlos Ghosn. Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.
Dobre novice prihajajo tudi iz Porscheja, ki se v prvem polletju hvali z rastjo prodaje kljub zastoju na Kitajskem.
Albina pa je analizirala evropsko prodajo avtomobilov, preverila, v katerih državah raste, v katerih upada in kako gre električnim avtomobilom.
Uroš in Albina sta raziskala zgodbo Tesle v Nemčiji, kjer je ameriški proizvajalec poskušal prelisičiti oblasti in se s posebnim prodajnim trikom dokopati do subvencij za nemške kupce modela S. Mu je uspelo?
Uroš je raziskal, zakaj prostotrgovinski sporazum z Japonsko ne bo pocenil japonskih avtomobilov.
Umrl je virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler. Sergio Marchionne je na čelo Fiata prišel leta 2004 in ga rešil pred propadom.
Le dober teden pred tem tragičnim dogodkom pa so se ustavili tekoči stroji Fiatove tovarne Melfi. Delavci so protestirali proti razkošnemu nakupu Fiatovega kluba Juventus iz Torina, ki je za prestop Christiana Ronalda odštel sto milijonov evrov.
Česar GM ni znal 20 let, je Carlos Tavares naredil v letu dni. Šef francoskega PSA in Opla je namreč Opel po dolgih letih pripeljal do dobička prek pol milijarde evrov, hkrati pa je dosegel še rekordno prodajo vseh znamk skupine.
Matej se je lotil še ene od različic najmanjšega jeepa renegade. Z njim se ni spuščal v pustolovske avanture, ampak se je raje oklepal civilizacije. S pravim razlogom, seveda.
Nissan praznuje poseben mejnik, izdelal je že milijon šaljivih športnih terencev juke.
Prihodnji teden za vas pripravljam posebno pismo o potniških dostavnikih, ki zadnje leto v prodajni rasti celo prehitevajo športne terence. Podrobno smo opisali šest predstavnikov tega razreda, zadnji prispevek bo objavljen v ponedeljek – renaultov razkošni trafic spaceclass.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.