(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi

Čas branja: 3 min
19.01.2018  10:03
Električni teden so zaznamovali novi nissan leaf, celostno zelo dober avto za katerega verjamem, da bo prinesel nov premik na trg električnih avtomobilov. Ponovno sem primerjal dizelski in hibridni BMW, tokrat petici z oznako 520d in 530e, izid je zanimiv. Preverili smo še evropsko prodajo avtov, avtomobilski salon v Detroitu in se poglobili v dva SUV ter dva prava terenca. Res je, niso še izumrli!
Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi

Več iz teme:  
BMW >
Obveščaj me o novih člankih:  
BMW dodaj

V tem tednu sem na Tenerifu ekskluzivno preizkušal novi nissan leaf, naslednika najbolje prodajanega električnega avtomobila na svetu. In leaf je z novo generacijo resnično naredil izjemen skok naprej, menim celo, da bo tisti, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah. Električni avto namreč prinaša skoraj izjemno izkušnjo, ne da bi od voznika in potnikov zahteval pretirano privajanje ali odpovedovanje.

Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e. Nova, že tretja primerjava dizelskega BMW s hibridnim, ki tudi tokrat daje enak izid. Ta je kar presenetljiv, ali pa tudi ne, vsaj za BMW. Nemška znamka je namreč poskrbela, da je njihova hibridna tehnika resnično konkurenčna, zato niti ne čudi, da se je lani za iPerformance modele v svetu odločilo prek sto tisoč kupcev. Kaj pa vi, bi izbrali klasiko – 520d ali priključni hibrid 530e iPerformance?

Kaj smo zapisali v primerjavi BMW 320d in 330e iPeformance in kako se je zaključil dvoboj med kompaktnima enoprostorcema BMW 225xe iPerformance active tourer in 220d xDrive active tourer?

Albina je pregledala lansko prodajo avtomobilov v EU in se poglobila še v električni segment, ki strmo raste, a ima še vedno zelo skromen delež na trgu osebnih avtomobilov. Uroš pa je v komentarju razmišljal o tem, kam nas bo pripeljala elektrika. Dodajam še slovensko statistiko lanske prodaje, izid je bil precej bolj pozitiven kot na evropskem nivoju.

Obudili smo temo goljufij s prevrtenimi kilometri v rabljenih avtomobilih. Belgija je na tem področju postavila svetel vzor. Njihov primer bo služil pri sestavi nove zakonodaje, ki bo preganjala tovrstna dejanja. Kako pa se goljufijam, če sploh, upira slovenska vlada?

Teden je prinesel tudi avtomobilsko predstavo v Detroitu, katere so ključne novosti in kakere od njih so pomembne tudi za evropski trg?

Ob prihodu novih športnih terencev B razreda na naš trg, takšnih kot je denimo seat arona, smo se spomnili mokke X, ne tako majhen SUV B razreda stare šole, ki je v marsičem boljša od res mehkih SUV nove šole. Preizkusili smo različico z zmogljivim 1.4 litrskim turbo motorjem s 112 kilovati, samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

Naslednji novosti pa sodita med tiste prave, klene terence. Luč sveta je ugledal Mercedes-Benz razreda G nove generacije, na slovenski trg pa je zapeljal terenski poltovornjak razreda X.

Slovenski Ford je leto zaključil bolje od povprečja avtomobilske panoge v Sloveniji, dosegel je 19 odstotno rast prodaje osebnih in dostavnih vozil.

Za zaključek pa še Matejev preizkus najbolj nabritega twinga, modela GT ki prihaja iz Novega mesta. Je kombinacija zadnjega pogona in 110 konjev majhnega turbo motorja dovolj za zabavo med zavoji?

Želim vam uspešen delovni teden!

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.


Več iz teme:  
BMW >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Praznik bencina, elektrike in (tudi) dizla 1

Avtomobilska Ženeva nam je ponovno odkrila tančico bližnje avtomobilske prihodnosti, ta je zanimiva, resda predvidljiva, a vseeno...

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

AVTO
Novice
Novice Slovenska ljubezen do avtov, dekleta Los Angelesa in izjemni japonec 1

V razburljivem avtomobilskem tednu vas peljem skozi novosti, razpoloženje in blišč avtomobilskega salona v Los Angelesu in dodajam še...

AVTO
Novice
Novice Najdražji avti Slovencev, najcenejši 4x4 robustneži in maksi minija

Najdražji in najcenejši avtomobili v Sloveniji, zadnje druži pogon 4x4. Kakšen bo letos avtomobilski posel v Evropi, kako bo nanj...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki Koalicijski dogovor v Nemčiji: obsežne naložbe v izobraževanje, socialo in digitalizacijo 18

To med drugim predvideva koalicijski dogovor med konservativci CDU/CSU in socialdemokrati SPD. Zdaj je usoda dogovora odvisna od 440 tisoč...