Avto

Sladke težave desetega brata Skupine VW

Cene za malo Španko seat arono – bencinski trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.01.2018 10:56
Dopolnjeno: 14.01.2018 10:56
Čas branja: 3 min

Španska znamka Seat je tista o kateri se v Skupini Volkswagen najmanj in najbolj zadržano govori, pa še to večinoma povezavi s težavami. V času krize in tudi pred njo je Seta Volkswagnu povzročal predvsem skrbi – izgubo in pomanjkanje identitete, zato so bile še pred nekaj leti glasne govorice o prodaji Seata.

Danes pa so skrbi drugačne, zaradi zadržanosti povezane s preteklimi leti, Seat ne zmore izdelati toliko avtomobilov, kolikor bi jih kupci želeli. V to zgodbo sodi tudi arona, majhen športni terenec B razreda, ki je te dni zapeljal na slovenski trg.

Globalne številke kažejo, da je Seat lani prodal 468.400 vozil, kar je za 16,4 odstotke več kot predlani in kar 45,9 odstotka več kot leta 2012. Obenem pa je to najboljši rezultat po rekordnem letu 2001. Pri nas se znamka prav tako postavlja nazaj na kolesa, leta 2012 je slovenske tablice dobilo 1.150 novih seatov, leta 2015 je znamka že presegla številko dva tisoč, lani je našla 2.450 kupcev, letos pa načrtuje prodajo 2.600 avtomobilov.

Gre za registracije, je iskrena direktorica znamke Simona Mavsar,. »Okoli 30 odstotkov vozil izvozimo, a raste tudi prodaja slovenskim kupcem, letos bo rast kar 40 odstotna!«

Mavsarjeva je še dodala, da bi številke utegnili biti še višje, če bi dobava sledila povpraševanju. A ni tako. Vseeno upa, da bo letos uspela dobiti in seveda prodati 400 aron, majhnih športnih terencev B razreda, ki je te dni zapeljal na naše ceste.

Podrobno o seat aroni iz prve predstavitve v Španiji

Arona vstopa v razred, ki je vse bolj priljubljen in si tudi znotraj A0 razreda majhnih vozil danes reže že 35,7 odstotni delež. Ključni poudarki arone so skromne zunanje mere, dolga je le 4,14 metra in visoka 1,54 metra, a vseeno zračna in prostorna kabina, 400 litrski prtljažnik in visoka nasajenost karoserije – ta je od tal oddaljena najmanj 19 centimetrov.

Arona je tudi sodoben avto, saj je podedovala vse varnostne in elektronske sisteme, ki so na voljo v razred večji ateci, vključno z doplačljivim radarskim tempomatom. Junija letos bo dobila še 10,2 palčni virtualni kokpit oziroma digitalno armaturno ploščo.

Cene za malo Španko so zanimive, poravnane pa so z daljšim, a nižjim leonom. Osnovni bencinar – trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov. Trgovci na te cene priznajo še tisočaka popusta, a le v primeru, da vsaj del arone financirate s hišnim (Porsche) kreditom ali lizingom.

Še glede garancije oziroma jamstva. Seat in tudi druge znamke Skupine Volkswagen (Audi, Volkswagen in Škoda) imajo od prvega januarja letos le še štiri leta garancije oziroma jamstva (prvi dve leti je tovarniška garancija) in ne več šest let skupnega jamstva, dodatno leto ali dve je mogoče doplačati.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Intervju s šefom Seata: kako se deseti brat Skupine VW prebija v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Intervju s šefom Seata: kako se deseti brat Skupine VW prebija v ospredje

Luca de Meo, predsednik uprave Seata, je špansko znamko spravil na zeleno vejo; ena od prednosti znamke so deset let mlajši kupci od povprečja v panogi

FINANCE
Avto
Seatov veliki SUV je ime dobil po najstarejši rimski naselbini
Avto
AvtoMiloš Milač Seatov veliki SUV je ime dobil po najstarejši rimski naselbini

Novemu Seatovemu športnemu terencu bo ime tarraco, je odločilo 146.124 ljubiteljev znamke iz 134 držav, ki so sodelovali v sklepni fazi natečaja #SEATseekingName. Med kupce bo zapeljal v začetku prihodnjega leta.

FINANCE
Avto
Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu 6

Po poročanju nemškega Bild am Sonntag je nemški Volkswagen lani prodal 10,7 milijona avtomobilov in ohranil prvo mesto v svetovni prodaji

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem
Avto
AvtoMiloš Milač Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem

Nemška avtomobilska znamka Volkswagen je lani dosegla vsaj dva pomembna mejnika, v svetu je prvič presegla proizvodnjo šest milijonov vozil, na Kitajskem pa prodajo tri milijone vozil

FINANCE
Avto
Volkswagnu težave ne pridejo do živega
FINANCE
Avto
Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal
Avto
AvtoAlbina Kenda Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)