Avto

Otroštvo, odraščanje, resnost in vrnitev v otroštvo

Toyotinemu yarisu so po treh generacijah sprehoda skozi življenjska obdobja dovolili nekaj korakov nazaj k igrivosti. Novih je prek tisoč delov, cena ostaja podobna od 10.200 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.09.2014 18:41
Čas branja: 2 min

Novi yaris je sicer resda le prenovljen, uradno gre za generacijo 3,5, a pri Toyoti jo radi poimenujejo kar četrta, delno iz marketinških, delno pa iz značajskih razlogov. V osnovi enak avto kot leta 2011, ko je na trg pripeljala tretja generacija, je dobil nazaj nekaj tiste hudomušnosti, igrivosti in sproščenosti, ki je bila značilna predvsem za prvo, tudi za drugo, nikakor pa ne za tretjo generacijo.

DSC02601.1411056812.JPG.o.600px.jpg
Resnost je izginila, novi yaris želi ujetu značaj prvega yarisa.

Značajska nihanja oblikovalcev, inženirjev, predvsem pa vodstva Toyote na primeru yaris, v preteklosti sicer niso pustila resnejših posledic v prodaji. Zadnja generacija je v Sloveniji našla prek dva tisoč, vse tri skupaj pa prek deset tisoč kupcev. Morda so jo celo spodbudila, saj je vsaka generacija yarisa nagovarjalaa nekoliko drugačno ciljno skupino, vseskozi pa je s seboj vozila dober ugled zanesljivega, varčnega in po vrednosti rabljenega zelo trdnega avta.

Ne bom pozabil naše lektorice, ko je neki dan priplesala v službo in se prešerno pohvalila, da je za osem let stari yaris 1,3 iz kupca izvlekla 4.200 evrov, novi so se takrat prodajali po nekaj več kot deset tisočakov. Izguba vrednosti, ki govori o zelo dobri naložbi.

yaris2-mm.1411057115.JPG.n.600px.jpg
Kakovostnejši materiali, višja sredinska konzola, še pametnejši zaslon na dotik toyota touch 2, ki zna preslikati namizje vašega pametnega telefona in predvsem več živahnih barv.

To veliko velja, a za današnje čase ne dovolj. "Naši kupci se starajo, zato bi radi ujeli tudi mlajše, ti pa imajo radi barvitost, živahnost in povezljivost pametnih telefonov z avtomobilom," je zasuk pojasnil novi direktor Toyote Slovenija Gašper Picelj. Zato ima osveženi yaris povsem predelan nos, namesto odsekanih linij prednja maska riše znak X, kromirana prečka zaokroža toyotin logo, žarometa pa sta hudomušno zavihana v blatnike. V kabini so enake ostale le osnovne oblike armaturne plošče, zgornji del sredinske konzole je za 2,3 centimetra višji, v njem je nameščen zaslon na dotik toyota touch 2, ki zmore tudi preslikavo namizja pametnega telefona, materiali so debelejši in bolj mehki, torej prijetnejši na pogled in dotik, za barvitost pa poskrbijo različne barvne kombinacije. Od črno/rdeče v paketu sport, zadnja obarva velik del armaturne plošče, vrat in sedežev, do črno/svetlo rjave v paketu lounge in drugih.

DSC02599.1411057723.JPG.c.600px.jpg
Novi yaris ima čvrstejpe podvozje, natančnejši volan in, čeprav ni tako videti, prek tisoč novih delov.

Hybrid uradno pije 3,3 litre

Nekoliko so osveženi tudi stroji, denimo bencinski hibrid v yarisu hybrid s skupno močjo 73 kilovatov sedaj porabi deciliter manj, skupaj 3,3 litre. Boljša zvočna izolacije bolje tesni motorni zvok, učvrščeno podvozje in natančnejši volan prinašata več zabave med zavoji in podobno. Osvežitev res ni bila skromna, gledano skozi številke, je Toyota zanjo namenila 85 milijonov evrov in sešteto 570 tisoč delovnih ur, v primerjavi z yarisom pred prenovo je novih prek tisoč delov.

Cene od deset do slabih 17 tisočakov, ciljni yaris stane med 11 in 12 tisočaki

In kako je s cenami? Po Picljevih besedah se yarisova ponudba uvršča v zlato sredino oziroma natanko tja, kjer se v tem razredu največ dogaja. Med 11 in 12 tisoč evri je prodanih polivica avtov tega razreda, Toyota pa ima v tem delu yarisa z litrskim in 1,33 litrskim bencinskim motorjem in bogato opremo stella, ki poleg varnostnih sistemov ABS in ESP, ponuja tudi prednje in stranske zračne blazine (ne pa tudi zračnih zaves in voznikove kolenske blazine), klimatsko napravo, zaslon na dotik, bluetooth povezljivost, 15 palčna lahka kolesa in še marsikaj. Na dnu je yaris 1.0 luna s tremi vrati in ceno 10.200 evrov, na vrhu pa yaris hybrid s ceno od slabih 14 do 16.600 evrov.

Foto: Miloš Milač

Toyotin glasbeni video

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

30.07.2014
23.04.2014
27.02.2014
13.06.2012
24.05.2012
23.04.2012
12.10.2011
01.05.2009
10.12.2008
04.06.2008
12.12.2007
26.04.2007
21.02.2007
22.02.2006
07.12.2005
08.10.2003
03.04.2003
FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge