Pomagajte nam pri izbiri avtomobilov za Poslovni avto leta 2007 (PAL) in si priborite bogato nagrado. Podarite svoj glas avtomobilu, ki je zapeljal vaše srce in se potegujte za veliko nagrado - POLLETNI NAJEM POSLOVNEGA AVTA LETA 2007.
V pomoč vam predstavljamo kandidate, ki se borijo za enega izmed laskavih nazivov - Poslovni avto leta, Managerski avto leta, Službeni avto leta in Mali službeni avto leta. Začenjamo prav s kandidati, ki se borijo za slednji naziv, torej z najmanjšimi avtomobili.
Toyota je z modelom yaris pripravila pravo malo revolucijo v kategoriji mali službeni avto leta, saj malček na 3,75 metra ponuja izjemno veliko prostora in prilagodljivosti. Zadnja klop je pomična in ponuja veliko prostora za kolena ali velik prtljažnik, ki se v osnovi poveča na 362 litrov. Prednji del kabine je preprost, tudi pust, a ergonomsko dober predvsem zaradi velike količine predalov. Majhnost avtomobila pa prinaša prihranke pri teži, ki je v povprečju okoli 100 kilogramov manjša kot pri tekmecih, kar pomeni, da v yarisu tudi osnovni litrski trivaljnik z 51 kilovati oziroma 69 konjskimi močmi. Osnovni motor in akcijska oprema terra+ z veliko varnosti in klimatsko napravo yarisa iz dragega spreminjajo v dostopen avto s ceno 10.460 evrov v petvratni različici. Še pomembnejši pa so nizki stroški lastništva, ki jih podpira najmanjši upad vrednosti med tekmeci, ki pomeni najnižji najem z vsemi stroški 522 evrov.
Kandidati za Mali službeni avto 2007
- Fiat Grande Punto
- Nissan Note
- Opel Corsa
- Renault Clio
- Toyota Yaris
Najmanjša kategorija izbora Poslovni avto leta 2007 (PAL) tako kot lani ostaja mali službeni avto, ki pri avtomobilih ceni predvsem prostornost, uporabnost ter dostopno ceno in stroške. Manj pomembni pa so udobje, tehnika in vozne lastnosti. Zato se v finale omenjene kategorije niso uvrstili najboljši mali avtomobili, ampak tisti, ki za odšteti denar ponujajo največ.
Da pa prostornost in ugodna cena nista vse, dokazuje dejstvo, da v finalu omenjene kategorije ni najcenejših avtomobilov na trgu, kot so hyundai getz, kia picanto, fiat panda, peugeot 107. Najmanjši avtomobili preprosto ponujajo premalo vsebine in ob tem po mesečnem strošku najema niti niso opazno cenejši od naših finalistov. V izbor se niso uvrstile tudi nekatere poceni znamke, ker zaradi slabega ugleda in velikih tveganj, ki jih v času najema prevzame lizinško podjetje ali fizični lastnik, v resnici stanejo več, kot na prvi pogled sporoča nizka drobnoprodajna cena avtomobila.
Pri vseh avtomobilih pa smo izračunali, da se doplačilo izplača le pri zelo velikem številu prevoženih kilometrov, praviloma prek 30 tisoč na leto, zato so bencinske različice pri majhnih avtomobilih še vedno najboljši nakup. Iz izbora so izpadle tudi osnovne različice malih avtomobilov, ker mora danes tudi majhen avto ponujati dovolj močan motor za premagovanje mestnih in avtocestnih kilometrov in dovolj bogato opremo, predvsem pa varnost in klimatsko napravo. Ta je danes nujnost zaradi boljšega počutja voznika, ki v avtomobilu preživi veliko časa, hkrati pa še povečuje vrednost rabljenega avtomobila in s tem znižuje stroške.
Predstavitev kandidatov za Mali službeni avto 2007 poteka v abecednem vrstnem redu.