Avto

Japonka v mladostnih krpicah

Toyotin yaris je zgodba o uspehu, a tudi o izgubi mladostne igrivosti, ljubke oblike in vihravosti v zadnji generaciji; yaris trend+ popravlja vtis.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.02.2014 04:57
Dopolnjeno: 27.02.2014 04:57
Čas branja: 2 min

Evropa ljubi majhne avte, sicer ne tako zelo majhne kot Japonska. Zato je Toyota v na stari celini nastopala z modelom starlet, kasneje pa izjemno uspešen in v Evropi izdelan yaris z ljubko obliko, veliko inovativnih rešitev in posledično zelo dobro prodajo. V prejšnji generaciji je bil yaris tudi cenovno zelo dostopen - pri nas je z litrskim motorjem denimo stal manj kot devet tisočakov, zato ni nič nenavadnega, če jih še danes pogosto srečujemo na cestah.

P1111051.1393472211.JPG.c.600px.jpg
Spredaj je yaris trend dobil kromirane obrobe meglenk in kromirano ohišje ogledal,...

Yaris se je zresnil in izgubil simpatije

Nato je prišla tretja generacija - v marsičem sicer precej boljša od druge. A povsem po toyotini navadi je skupaj s plusi (kakovost izdelave, tehnika, varnost) yaris dobil tudi nekaj minusov. Teh sicer (razen redkejših predalov in fiksne zadnje klopi) ne moremo kaznovati z manj točkami v ocenjevalni tabeli, saj gre predvsem za lepotne napake yarisa. Postal je namreč bolj resen po videzu in zasnovi, izgubil je igrivost, tudi nekaj prilagodljivosti. Kupci so to opazili in se pričeli obračati drugam.

P1111081.1393472409.JPG.c.600px.jpg
Zadaj pa led diode v lučeh in spojler nad steklom.

Zapoznela, a posrečena reakcija s trendom

Toyota je reagirala, sicer skromno in pozno, z yarisom trend. Z lično naličenim mestnim malčkom, ki že znane karoserijske oblike barva in spreminja z dodatki in drugimi prijemi. Najbogatejši opremi sol so dodali oznako trend, ki prinaša majhen in debel volan odet v usnje. Naravni material oblači tudi ročico menjalnika z oranžnimi šivi in belimi detajli. Bela barva zaznamuje tudi vrhnji del prednjih sedežev, na prednjem delu ima yaris trend meglenke s kromirano obrobo, na zadnjem pa še led diode v lučeh, kot yaris hybrid. Trend imaše kromirano ohišje stranskih ogledal in 16 palčna kolesa.

P1111075.1393472652.JPG.c.600px.jpg
Yaris trend je v kabini prepoznaven po belih plastičnih oblogah na vratih in armaturni plošči, volanu, prestavni ročici in ročni zavori v usnju in oranžnih šivih ter belih zgornjih delih prednjih sedežev.

Ko pod motorni pokrov porineš še živahen 1,33 litrski bencinski štirivaljnik s 73 kilovati, je kombinacija privlačna. Paket stane 12.950 evrov. Veliko, a yaris ponuja zelo veliko: močan motor, zelo bogato opremo trend+, kul videz in še pet vrat.

Kaj že vemo o yarisu

Dodatki in elegantna bela barva yarisa poživi, bogata oprema razvaja, tehnika pa še vedno prepriča - saj nikoli ni bila slaba. Yaris je ostal majhen, le 3,89 metra dolg avto, a v ničemer vidno ne zaostaja za tekmeci, ki so že zdavnaj presegli štiri metre dolžine. Glede na dolžino je solidno prostoren, tudi na zadnji klopi bosta udobno sedela dva potnika, če bosta prednja do njiju prizanesljiva s pomikom. Prtljažnik s 286 litri sodi celo med največje, ureditev armaturne plošče med bolj urejene, zaslon na dotik na sredinski konzoli (v trendu je serijsko nameščen) pa med bolj enostavne za upravljanje.

Športen duh klasičnega motorja

Na cesti je yaris okreten, zanesljiv, dobro uravnotežen avto, ki ne razkriva vidnih slabosti. Motor je predstavnik stare šole, brez turbo polnilnika in neposrednega vbrizga. V spodnjem območju je obotavljiv, a dovolj močan za tekočo vožnjo in precej miren in tih. Ob priganjanju prek štiri tisoč vrtljajev pa se razživi in prav živah pospešuje do rdečega polja. Yarisu daje tudi nekaj športnega značaja, poraba pa razveseljivo ostaja v mejah normalež: od pet do sedem litrov. Zabaven motor podpirajo tudi lahkoten menjalnik, dobro podvozje ter čvrsti, a skromno oprijemljivi sedeži.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

18.09.2014
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi