Avto

Razkošje za 60 Slovencev na leto

Na naš trg je pripeljal eden najbolj sodobnih in razkošnih potniških kombijev - mercedes-benz razred V, ki brez dodatne opreme stane med 40 in 54 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.09.2014 02:42
Čas branja: 1 min

Poslovni kupci, posamezniki in družine so ciljna skupina novega razreda V, naslednika viana, ki združuje prostornost kombija in razkošje ter opremljenost limuzine. Na našem trgu bo v polnem letu našel 60 kupcev, pričakujejo v ljubljanskem Autocommercu, ti bodo zanj v povprečju plačali okoli 50 tisoč evrov, izbirali pa bodo med tremi motorji enake zasnove in različnih zmogljivosti ter šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži.

P4030993.1410481683.JPG.c.600px.jpg
Tri dolžine, pri nas le srednja 5.14 metrska, veliko prostora v kabini in prednji del oblikovan po zgledu zadnje generacije osebnih mercedes-benzov.

Novi V je temeljita nadgradnja predhodnika, z varčnejšimi motorji, sodobnimi dodatki kot je povezljivost s pametnimi telefoni in spletom, pomočnikom za samodejno parkiranje, mrtvi kot in proti bočnemu vetru, radarskim tempomatom, velikim zaslonom, ročnim šeststopenjskim ali sedem stopenjskim samodejnim menjalnikom in podobno.

P4031002.1410481880.JPG.o.600px.jpg
Nastavljiva in vrtljiva zadnja sedeža šestsedežne različice in zložljiv amizica med njima. Za enako ceno razred V ponuja tudi sedem ali osemsedežno postavitev. V tem primeru posamezne sedeže zamenja klop.

Razred V ima tri eno višino 1,88 metra in dolžine karoserije ter medosja, na našem trgu je trenutno le srednja 5,14 metrska različica, preostali dve sta dolgi 4,89 do 5,37 metra. Motor je vselej 2,1 litrski turbodizel, zmore pa 100, 120 ali 140 kilovatov v najmočnejši različici V250 bluetec, ki ob polnem plinu za kratek čas ponudi dodatnih deset kilovatov moči in 40 (skupaj 480 newtonmetrov) navora. Tovarniško izmerjena poraba pa niha med 5,7 in 6,1 litri na sto prevoženih kilometrov.

mercedes-benz-razred-V-2-mm.1410482035.JPG.o.600px.jpg
Z dodatno opremo obogatena armaturna plošča povsem zakriva kombijevsko poreklo razreda V. Položaj za volanom je dober, sedeži nekoliko kratki, a temeljito nastavljivi, preglednost okoli orjaka pa odlična.

Bistvo pa je seveda potniška kabina, ki je v prednjem delu oblikovno podobna razredu C, v zadnjem pa ponuja dodatne štiri do šest sedežev. V prvem primeru, si kupci lahko omislijo tudi zložljivo mizico, sedeže obrnejo proti njej in v zadnjem delu avtomobila ustvarijo delovno okolje pisarne.

Kako je razredu V uspel kompromis med kombijem in osebnim avtom, pa si preberite v poročilu iz prve vožnje.

Foto: Miloš Milač

P4031090.1410482373.JPG.o.600px.jpg

P4031123.1410482417.JPG.c.600px.jpg

P4031145.1410482469.JPG.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

02.03.2015
FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.