Poslovni kupci, posamezniki in družine so ciljna skupina novega razreda V, naslednika viana, ki združuje prostornost kombija in razkošje ter opremljenost limuzine. Na našem trgu bo v polnem letu našel 60 kupcev, pričakujejo v ljubljanskem Autocommercu, ti bodo zanj v povprečju plačali okoli 50 tisoč evrov, izbirali pa bodo med tremi motorji enake zasnove in različnih zmogljivosti ter šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži.
Novi V je temeljita nadgradnja predhodnika, z varčnejšimi motorji, sodobnimi dodatki kot je povezljivost s pametnimi telefoni in spletom, pomočnikom za samodejno parkiranje, mrtvi kot in proti bočnemu vetru, radarskim tempomatom, velikim zaslonom, ročnim šeststopenjskim ali sedem stopenjskim samodejnim menjalnikom in podobno.
Razred V ima tri eno višino 1,88 metra in dolžine karoserije ter medosja, na našem trgu je trenutno le srednja 5,14 metrska različica, preostali dve sta dolgi 4,89 do 5,37 metra. Motor je vselej 2,1 litrski turbodizel, zmore pa 100, 120 ali 140 kilovatov v najmočnejši različici V250 bluetec, ki ob polnem plinu za kratek čas ponudi dodatnih deset kilovatov moči in 40 (skupaj 480 newtonmetrov) navora. Tovarniško izmerjena poraba pa niha med 5,7 in 6,1 litri na sto prevoženih kilometrov.
Bistvo pa je seveda potniška kabina, ki je v prednjem delu oblikovno podobna razredu C, v zadnjem pa ponuja dodatne štiri do šest sedežev. V prvem primeru, si kupci lahko omislijo tudi zložljivo mizico, sedeže obrnejo proti njej in v zadnjem delu avtomobila ustvarijo delovno okolje pisarne.
Kako je razredu V uspel kompromis med kombijem in osebnim avtom, pa si preberite v poročilu iz prve vožnje.
Foto: Miloš Milač