Članki

Predor Šentvid: Žerjav se ne boji za svojo glavo

Prometni minister Žerjav je brez zaščitne čelade vkorakal v predor Šentvid, vseeno pa se mu zdi nevaren; o svojem morebitnem odstopu na tiskovni konferenci ni govoril
06.08.2008 16:00
Čas branja: 1 min

Minister za promet Radovan Žerjav je na novinarski konferenci pred predorom Šentvid brez strahu pred padanjem ometa vkorakal v staro galerijo predora Šentvid. Kljub tej gesti nam je zatrdil, da se mu predor zdi nevaren in da ne bo obratoval dokler ne bo stoodstotno varen. Na novinarski konferenci je pojasnil, da se je danes zaradi neljubega incidenta vrnil z dopusta, nad izvajalcem del pa je izrazil razočaranje.

Kdaj bo predor zopet odprt ni mogel zagotoviti, saj ne ve če bodo lahko po odstranitvi protipožarnega prometa zagotovili varno vožnjo skozi predor. Trenutno še razmišljajo kakšne protipožarne ukrepe bi uvedli. »Odgovor na to bo dala stroka,« je povedal Žerjav.

Možnost drugega izvajalca

Od SCT, ki je po njegovi oceni še vedno edini odgovoren za nastali problem, zahteva, da mu do ponedeljka sporoči jasne odgovore kako in na kakšen način bodo rešili nastali problem. Na podlagi tega bodo na ministrstvu odločali o nadaljnjih ukrepih. Če SCT ne bo podal odgovorov bodo poiskali drugega izvajalca in projektanta.

Vse stroške popravila predora bo nosil izvajalec skupaj s podizvajalci. »Tu ni nobene dileme,« zagotavlja Žerjav.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
14.07.2008
13.07.2008
08.07.2008
08.07.2008
02.07.2008
02.07.2008
01.07.2008
06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
06.08.2008
07.08.2008
18.10.2016
FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Transport in logistika
(video) Kako nas bo nov sistem katapultiral skozi predore 200 kilometrov na uro
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (video) Kako nas bo nov sistem katapultiral skozi predore 200 kilometrov na uro 3

Elon Musk ima idejo, da bi vozila namestili na posebne pladnje, ki nas bodo vozili navpično in vodoravno

FINANCE
Transport in logistika
Direkcija za infrastrukturo z inovacijo nad Karavanke: objavili so skupni razpis z Avstrijci
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Direkcija za infrastrukturo z inovacijo nad Karavanke: objavili so skupni razpis z Avstrijci 3

Na DRSI se hočejo izogniti Darsovemu polomu z zamudami pri gradnji druge cevi; danes so z Avstrijci objavili skupen razpis za prenovo železniškega predora; vrednost del na slovenski strani je ocenjena na 60 milijonov evrov

FINANCE
Nepremičnine
Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami 2

Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora. Drugače od gradnje prve cevi bodo izvajalci precej bolj natančno vedeli, skozi katere plasti se bodo prebijali, saj je v projektu tudi dokaj podrobna geološka karta.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti