Avto

Peugeot 308 je evropski avto leta

Žirija izbora Car of the Year 2014, ki jo sestavljajo novinarji iz 22 evropskih držav, je razglasila zmagovalca - lovoriko je osvojil Peugeot 308

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.03.2014 07:19
Čas branja: 1 min

Za nagrado "Car of the Year" 2014 se je potegovalo 30 novih modelov ameriškega, korejskega, evropskega in japonskega porekla, ki so jih v Evropi začeli tržiti leta 2013. Novinarje iz 22 evropskih držav je na koncu prepričal Peugeot 308, ki je zbral 307 točk, najbližja pa sta mu bila BMW i3 in Tesla model S.

IMG_6529.20140303235953.jpg.s.600px.jpg

Žirija, ki jo sestavlja 58 novinarjev - med drugim tudi Tomaž Porekar iz Avto magazina -, je morala odločati med sedmimi finalisti, ki so bili v ožji izbor izbrani decembra 2013. V boj za prestižno lovoriko so se podali BMW i3, Citroën C4 picasso, Mazda 3, Mercedes-benz razreda S, Peugeot 308, Škoda octavia (ta je slovenski avto leta) in Tesla model S - avti s klasičnimi motorji so se tako prvič pomerili z električno gnanima avtomobiloma (BMW in Tesla).

IMG_5344.20140304000305.jpg.s.600px.jpg

Maxime Picat, generalni direktor znamke, je ob prevzemu nagrade iz rok predsednika žirije, Hakana Matsona, povedal: "Prepričani smo bili, da nam je z novim Peugeotom 308 uspelo izvesti konceptualni, tehnološki in kakovostni preskok, s pomočjo katerega se bo v prihodnosti zavihtel med vodilne tri modele svoje kategorije v Evropi. To še najbolje potrjuje prestižna nagrada "Car of the Year" 2014, ki jo danes prejemam v imenu vseh tistih, ki so prispevali k razvoju in lansiranju tega modela".

Novega Peugeota 308, ki ga proizvajajo v francoskem Sochauxu, so v Evropi začeli tržiti v zadnjem četrtletju 2013; v začetku leta 2015 pa bo znamka začela tudi z njegovo proizvodnjo in trženjem na Kitajskem. Do zdaj so prejeli 55 tisoč naročil, Peugeot 308 pa je sicer že četrti model znamke , ki je prejelo nagrado "Car of the Year". Pred njim je to uspelo modelom 307 (2002), 405 (1988) in 504 (1969).

Uradni rezultati izbora Car of the Year 2014:



Peugeot 308 - 307 točk



BMW i3 - 223 točk



Tesla model S - 216 točk



Citroën C4 picasso - 182 točk



Mazda 3 - 180 točk



Škoda octavia - 172 točk



Mercedes-benz razreda S - 170 točk

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

06.11.2013
27.09.2013
14.10.2013
11.08.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.