Avto

Francoski golf za tisoč slovenskih src

Na slovenske ceste v četrtek prihaja novi Peugeot 308, ki s svežo in nekoliko zadržano obliko spominja na golfa, pod kožo pa prinaša dobro ravnovesje med udobjem, eleganco, športnostjo in kakovostjo. Od 14.990 evrov naprej prihodnje leto cilja na tisoč kupcev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.10.2013 11:11
Čas branja: 3 min

IMG_1663
S 17. oktobrom na slovenske ceste pripelje novi Peugeot 308.

Pogled na slovensko lestvico najbolje prodajanih modelov v spodnjem srednjem razredu letos pokaže, da je na vrhu VW golf s prek dva tisoč primerki, približno 500 manj jih je prispevala Kia ceed - ta je še posebej priljubljena pri ženskem spolu. Malo manj kot tisoč avtov je prispeval Renault megane, okoli 750 Opel astra, na nekaj več kot 500 primerkih pa so Citroen C4, Hyundai i30 in stari Peugeot 308, ki pa ženskam ni bil tako všeč. To bi se zdaj lahko spremenilo! Francoz je namreč dobil naslednika, s tem pa bo odločitev slovenskih kupcev za novi avto spodnjega srednjega razreda postala še težja. Tudi zato, ker je novinec v marsičem naredil korak naprej, kar lahko potrdimo po naši prvi vožnji in izkušnjah z novim 308 pred dvema tednoma

Ključne novosti novega Peugeota 308



Nastal je na novi prilagodljivi platformi EMP2, glede na predhodnika je za dva centimetra krajši (425 cm), ponuja za centimeter daljšo medosno razdaljo in je za pet centimetrov nižji. Ima več prostora v prtljažniku (470 litrov), izgubil je 140 kilogramov (nižja poraba in manjše emisije), na zunaj je postal bolj konservativen oziroma tradicionalen, a ponuja moderno notranjost, tudi na račun velikega in na dotik občutljivega zaslona, prek katerega lahko razmeroma preprosto upravljamo večino funkcij. Zanimiv je pogled na obratomer, ki vrednost kaže z desne proti levi, kot vsak sodoben predstavnik v tem razredu ima dnevne LED luči, za doplačilo pa tudi full LED žaromete. Avto je glede na predhodnika naredil velik korak naprej glede kakovosti, ponuja tudi cel kup varnostnih elementov in pripomočkov, sprva pa bo na voljo s petimi motorji in tremi pakete opreme (access, active in allure). Prihodnje leto bo izbira glede motorjev še večja, aprila ali maja prihaja tudi karavan (SW) in nekaj dodatne varnostne (Park Assist, marec 2014) oziroma športne opreme (Sport Pack, julij 2014).

peugeot 308 vrtljaji
Pri novem P308 vrtljaji naraščajo od desne proti levi.

Letos 250, prihodnje leto 1.000 vozil

Novi Peugeot 308 naj bi še letos pri nas našel 250 kupcev, prihodnje leto pa okoli tisoč, kar bi pomenilo osemodstotni tržni delež. Po številkah bi tako lahko prehitel Renaultovega megana. Za novega 308 z bencinskim motorjem je treba brez upoštevanja popustov pri nas odšteti najmanj 14.990 evrov (1.2-litrski Vti s 60 kW in prvo stopnjo opreme) oziroma 16.690 evrov za najcenejšega dizla (1.6-litrski turbodizelski motor z 68 kW in opremo access). Po ceniku najdražji je 1.6 e-HDI 115 z opremo allure, vsi pa imajo štiriletno garancijo. Cena novega 308 je za okoli tisoč evrov nižja od cene starega s primerljivo opremo.

Akcijske cene se sicer začnejo pri 13.390 evrov (1.2 VTi, access), 1.6 THP 155 z active opremo stane 15.250 evrov, 1.6 HDI 92 active 15.850 evrov, za 1.6 THP 155 allure je treba odšteti 18.150 evrov, za najmočnejšega in najbolj opremljenega dizla pa 18.950 evrov.

Novi 308 za mlajše pare...

Na predstavitvi so pri Peugeotu razkrili tudi to, kdo naj bi posegel po njihovem novem paradnem konju. Pri tem niso skrili želje, da bi pritegnili takšne, ki do zdaj niso vozili Peugeota. V oko naj bi novi 308 padel predvsem mlajšim parom, ki še nimajo družine, oziroma jo načrtujejo, ali pa imajo enega mlajšega otroka. Njihova kariera je še v vzponu, imajo višje dohodke na družinskega člana in obožujejo tehnološke igrače oziroma gadgete. Danes so slabše zastopani med kupci Peugeotov, večinoma (70 odstotkov) pa naj bi si privoščili paket opreme active in allure. Peugeot jim priporoča doplačilo za veliko panoramsko streho.

IMG_1608
Znotraj prinaša Peugeot i-Cockpit - po vzoru novega 208 in 2008.

...in tudi za starejše pare

Tu so tudi starejši pari (50-60 let) brez nepreskrbljenih otrok, ki imajo radi kompaktne limuzine, tehnologija jih ne prestraši in so okoljsko ozaveščeni. Takšni ljudje prisegajo na kakovost, ob tem da nimajo težav z denarjem pa radi kupujejo racionalno. Približno tretjina naj bi si tako omislila paket access, ki nima na dotik občutljivega zaslona ampak ponuja klasična stikala za upravljanje s klimatsko napravo, radijem,...

PEUGEOT_308_2013_065_FR
Prvi nivo opreme access je brez 9,7-palčnega zaslona na dotik, kar morda bolj ustreza starejšim.

Peugeot želi omrežiti tudi poslovne uporabnike

Pri Peugeotu pa z novim 308 ne ciljajo samo na obstoječe privržence francoske znamke ter kupce, ki do zdaj niso imeli Francoza, pač pa želijo prepričati tudi poslovne uporabnike. Tako naj bi bili s konkurenčno ponudbo finančnega in operativnega lizinga primerni za trgovska, storitvena, proizvodna in farmacevtska podjetja, ciljajo pa tudi na javno upravo. Kot prednost so izpostavili nizko porabo, dolge servisne intervale in štiriletno garancijo.

IMG_1625
Z novim P308 bi se lahko vozili tudi poslovni uporabniki.

Prihaja še nekaj novih motorjev

Čeprav obstoječa ponudba motorjev pri novem 308 zadovolji precej okusov pa bo prihodnje leto odločitev še težja (ali pač lažja). Z marcem tako na trg prihaja novi 1.2 THP motor s 95 kW (130 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, dizelsko ponudbo bo razširil 2.0 e-HDI s 110 kW (150 KM). Aprila prihaja "super čisti" 1.6 e-HDI z 88 kW (120 KM), ki v zrak na kilometer spusti 82 g CO2. Julija se bo paleti priključil šibkejši 1.2 THP z 80 kW (110 KM), močnejši pa bo dobil avtomatski menjalnik. Proti koncu leta pa prihaja še najmočnejši 1.6 THP s 147 kW (200 KM), ki ga že poznamo iz 208 GTI in RCZ.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

27.09.2013
06.11.2013
19.12.2013
04.03.2014
19.03.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 2

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 3

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.