Avto

Oplov adam bo iz Monoštra dobival trivaljni litrski motor

V Porabju je vse nared za proizvodnjo novega turbo trivaljnega Oplovega motorja z litrom prostornine, ki se bo prihodnje leto najprej znašel v malem adamu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.10.2013 11:37
Čas branja: 1 min

opel 10 sidi

Na nedavnem kongresu avtomobilske in motorne tehnologije v nemškem Aachnu je Opel razkril nov trivaljni bencinski motor 1.0 SIDI turbo s 85 kW oziroma 115 KM. Tega bodo prihodnje leto najprej vgradili v trendnega mestnega malčka adama, ki bo s tem dobil tih, čist in tekoče delujoč motor. Nove turbo trivaljnike bodo izdelovali v nam bližnjem Monoštru, kjer v sodobni tovarni že izdelujejo bencinske in dizelske motorje na skupni proizvodni liniji.

Boljši pospeški, nižja poraba

Motor 1.0 SIDI turbo ni le gospodarnejši in klimatsko prijaznejši, v primerjavi s številnimi štirivaljnimi motorji je z njim, ob manjšem hrupu in manjših tresljajih, mogoče voziti bolj tekoče. Pomanjšan motor doseže ob največji moči 85 kW (115 KM) največji navor 166 Nm med 1.800 in 4.700 vrtljaji na minuto. S tem zagotavlja boljše pospeške pri majhnih vrtljajih motorja, kot večji motorji primerljive moči, a ob tem porabi precej manj goriva in izpusti v ozračje manj CO2. V primerjavi z Oplovim atmosferskim 1,6-litrskim motorjem doseže novi motor 1.0 SIDI turbo enako moč ob za 30 odstotkov večjem navoru in za 20 odstotkov manjši porabi goriva. Opel adam bo z njim v ozračje izpustil manj kot 100 g CO2/km, v kombiniranem ciklu pa bo njegova poraba znašala okrog štiri litrov goriva na 100 km. Glede na naše izkušnje z 1,4-litrskim motorjem bo ta primernejši za šik adama.

opel-adam17-be.1363802047.jpg.n.600px.jpg

Opel ima smele načrte na področju novih motorjev

Motor 1.0 SIDI Turbo predstavlja naslednji korak v trajnostni prenovi Oplovih pogonskih agregatov v kateri bo med letoma 2012 in 2016 v ponudbo znamke vključenih 13 novih motorjev in vrsta novih menjalnikov. Letos so sicer že predstavili 1.6-litrska bencinski in dizelski motor, ki smo jih preizkusili v cascadi, zafiri in astri.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

23.09.2013
03.09.2013
27.08.2013
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.