Fičko in hrošč bi bila danes med velikoserijskimi avti prava posebneža - ena redkih bi imela zadaj tako motor kot tudi pogon. Prav s takšno zasnovo pa se bo ponašal novi Renault twingo, narejen bo namreč na Daimlerjevi platformi novega smarta forfour. Oba bodo izdelovali v novomeškem Revozu.
Novi twingo - oblikovna revolucija in revolucionarna zasnova
Renault bo 8. aprila v Milanu predstavil novo oblikovalsko študijo, ki jo je zarisal industrijski oblikovalec Ross Lovegrove. Študija bo še kako pomembna tudi za Slovenijo in Novo mesto, saj bo napovedala linije nove generacije twinga. Ta naj bi bil preprost, simpatičen in športen, motor zadaj pa bo poganjal zadnji kolesni par.
Naslednja generacija twinga ne bo le oblikovna evolucija zdajšnjega, prinesla mu bo še revolucionarno zasnovo. Ker bo nastala na Daimlerjevi platformi smarta forfour, bo prevzela zasnovo s pogonom na zadnji par koles, v zadku twinga pa bo nameščen tudi motor.
Twingo 2 le iz Novega mesta
Twinga je Renault začel prodajati leta 1993, takrat je bil označen kot naslednik katrce. Do leta 2007 so izdelali okoli 2,5 milijona twingov prve generacij. Naslednik je na ceste prišel leta 2007, drugo generacijo pa smo Slovenci vzeli za svojo, saj jo izdelujejo le v novomeškem Revozu.