Francoski proizvajalec vozil Renault in britanski oblikovalec Ross Lovegrove sta danes predstavila prvo od dveh študij mestnega malčka, ki bosta služili za osnovo novemu twingu.
Prva študija, Renault twin'z, tako prinaša električnega mestnega malčka z motorjem in pogonom zadaj - dolg je 3,62 metra, medosna razdalja pa znaša skoraj dva metra in pol, saj so kolesa nameščena v kotu vozila.
Twin'z (tvinzi) je pripravljen z dvema paroma vrat, ki se s pomočjo elektromotorjev odpirata vsak v svojo smer. Malček je torej brez sredinskega karoserijskega stebrička (podobno kot denimo Ford B-max), po vsej verjetnosti pa takoimenovana "samomorilska" vrata ne bodo ugledala luči v serijski proizvodnji. Študija sicer tehta malo manj kot tono, poganja jo električni motor z 68 konjskimi močmi in 226 Nm navora. Motor vozilo požene do najvišje hitrosti 81 km/h.
Čeprav je twin'z mestno vozilo, ima napredno podvozje, njegova zasnova (motor in pogon zadaj) pa bo služila naslednji generaciji twinga. Slednji bo na voljo tako s tremi kot s petimi vrati, znova pa ga bodo izdelovali le v novomeškem Revozu, vzporedno s štirisedežnim smartom. Pri tem naj bi imeli pri Renaultu v mislih tudi individualno prilagodljivost posameznim kupcem, kot to ponujajo Fiat 500, Citroën DS3, Minija in Opel adam. Novi twingo bo sprva na voljo z običajnimi motorji, kasneje pa naj bi ga poganjala tudi elektrika.