Enoprostorska Opel meriva kompaktnih mer je bila po treh uspešnih letih zrela za rahle kozmetične popravke, vendar bo razlike zunaj opazilo le pozorno oko, več sprememb pa je v notranjosti in pod motornim pokrovom. V dobrih desetih letih so pri Oplu prodali dober milijon meriv, 4,3 metra dolg avto pa naj bi kupce poslej privabil tudi z bolj funkcionalno notranjostjo, svežimi ergonomskimi rešitvami ter učinkovitejšimi pogoni. Cene se začnejo pri 14.520 evrov za najšibkejšega bencinarja, najcenejši dizel pa je na voljo za 16.916 evrov.
- Cenik - Opel meriva (0 KB)
Na zunaj se meriva zdaj ponaša z več kroma na prednji maski hladilnika, okoli meglenk, na zadku, za pridih elegance pa poskrbi kromirana obroba pod bočnimi stekli. Spredaj ima po želji tudi prednje žaromete z AFL in LED tehnologijo (dnevne luči), tudi zadaj je pri posameznih izpeljankah moč opaziti LED luči.
"Samomorilska" vrata na boku ostajajo, kar znajo zadaj še posebej ceniti starejši potniki in družine z majhnimi otroki. Takšna vrata omogočajo lažji vstop, odpirajo pa se pod kotom 84 stopinj. Popravkov so bili deležni prednji sedeži, zdaj imajo privzdignjeno sedalno površino, zadaj je hvaljena možnost pomika sedežev v vseh smereh - torej tudi vstran, kar prinese več prostora za ramena in kolena. Tako imenovani FlexSpace je na voljo za doplačilo, omogoča pa precejšnje prilagoditve zadnje klopi. V prtljažnik je moč spraviti 400 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa se prostor malega enoprostorca poveča na 1.500 litrov.
V merivi je tudi IntelliLink, povsem novi Oplov "Infotainment" sistem, ki omogoča povezljivost oziroma komunikacijo in zabavo. Sistem se s pametnimi telefoni poveže prek Bluetootha, komunikacijski vmesnik pa prinaša večji zaslon kot prej. Pri Oplu so 50 milijonov evrov vložili v prenovo obstoječih 5- in 6-stopenskih menjalnikov, manjše naj bi bilo trenje, prestavljanje naj bi bilo še bolj tekoče. Po novem vse razpoložljive različice vgrajenih motorjev izpolnjujejo normo Euro 6.
Na voljo so trije bencinski (1.4 100, 1.4 120 in 1.4 Turbo 140, srednji je na voljo tudi kot LPG, močnejšima lahko ukazuje avtomatika) ter dva turbodizelska. Motor 1.7 CDTI je že znan (pri nas je navoljo le z avtomatskim menjalnikom), novost pa je 1,6-litrski CDTi motor, ki so ga pred kratkim predstavili v zafiri. Gre ze enega bolj kultiviranih motorjev na trgu, ki ga izdelujejo porabski Slovenci v Monoštru.
Na poti z večjo zafiro nas je pozno poleti navduševal s tišino, z mirnostjo teka, odsotnostjo vibracij ter dokaj nizko povprečno porabo. Motor zmore 100 kW (136 KM) ter 320 Nm navora pri dva tisoč vrtljajih v minuti. Glede na starejšega 1,7-litrskega turbodizla porabi pol litra manj goriva, pri tem ponuja več moči (šest konjev) in navora (za sedem odstotkov). Čez čas bo pripravljena tudi šibkejša različica s 110 "konji", ki naj bi porabila še manj goriva (kombinirano 3,8 litra na sto kilometrov, močnejši 4,4 litra).