Subaru je posebna znamka, pa ne le v svoji komunikaciji ali želji, ampak prav zares. Avtomobile snuje sam, večino delov izdela sam. Prodaja cveti, letos bo prodal 1,03 milijona vozil, prihodnje leto okoli 1,1 milijona. To pa je za prvega moža Jasujukija Jošinage že preveč, saj meni da mora Subaru zavreti rast, sicer bo izgubil svojo ekskluzivnost.
Izjava, ki smo jo doslej slišali le iz ust nekdanjega šefa Ferrarija Luce di Montezemola in morda še kakšne zelo nišne znamke, pa še pri Ferrariju se trendi obračajo, Sergio Marchionne že povečuje proizvodnjo Ferrarijev. Razmišljanje prvega moža Subaruja pa dobro pojasnjuje vsebino njihovih avtomobilov, ki je v veliki meri ekskluzivna.
To velja tudi za novega levorga, karavanskega poslovnega subaruje izdelanega na osnovi legacyja in outbacka, ki bo v Evropi zapolnil vrzel med imprezo in outbackom. Levorg je tipičen subaru, s simetričnim štirikolesnim pogonom, robustno zasnovo in videzom ter tradicionalno zasnovo motorja - ta je seveda bokserski.
Ker je levorg Subaru, je močno drugačen od tekmecev tega razreda - BMW serije 3, audija A4, mercedes-benza C in volva V60. Predstavnik znamke v Sloveniji in na Hrvaškem Marko Durović pravi, da je novinec v popolnem nasprotju z zakonitostmi trga, kar sicer ni tako slabo. V tem razredu namreč prednjačijo limuzine z dizelskim motorjem, prednjim pogonom in ročnim menjalnikom, pri levorgu pa kupec dobi le karavansko obliko, bencinski turbo motor (1,6 litrski s 125 kilovati) ter le štirikolesni pogon in samodejni menjalnik.
Zato Durović na trgu ne pričakuje direktnega spopada z zgoraj omenjenimi tekmeci, za levorga pa prihodnje leto pričakuje med deset in 15 kupcev. Subaru je v prvih desetih mesecih letos v Sloveniji prodal 38 vozil, pet več kot v enakem obdobju lani.
Cena osnovnega levorga je 26.500 evrov, bolje opremljenega pa 30.500 evrov.
Nekaj dejstev: Levorg je nastal na osnovi četrte generacija modela legacy in outback, z 4,69 metra dolžine in 2,65 metra v medosju je nekaj skromnejši, a ne toliko, da bi sodil razred nižje. V kabini je urejen drugače, armaturna plošča je bolj športna, na sredinski konzoli pa sta 4,3 palčen klasičen in 6,3 palčen zaslon na dotik. Prtljažnik pa v osnovi sprejme 522 litrov prtljage, natanko toliko kot v mazdi6. Motor je, kot že omenjeno, 1,6 litrsko bokser s turbo polnilnikom in močjo 125 kilovatov oziroma 170 konjskih moči.