Si predstavljate razkošen kabriolet s tistim pravim motorjem – 4,4-litrskim V8, dvema turboma in 530 konji, ki zna uprizoriti dramo prve vrste. Od globokega baritona pri 1.500, dva tisoč vrtljajih, prek grmenja v srednjih in neurja v višjih vrtljajih. Dodajte še odprto streho in kot kača zavite ceste južne Portugalske … Moja ekskluzivna izkušnja z BMW M850i xDrive cabrio.
V ponedeljek si preberite še vtise iz vožnje novega BMW serije 7, preizkusil sem različici 750Li xDrive in priključnega hibrida 745Le xDrive.
Ostanimo še malo pri bencinskih užitkih. V Slovenijo je zapeljal novi porsche 911, že osmi po vrsti od daljnega leta 1963. In veste kaj!? Še vedno je pravi 911, po obliko nezgrešljiv, a spet tehnično izjemen. Vas zanima, koliko stane, koliko Slovencev se je zanj že odločilo, kaj je novega, kaj morate vedeti o legendi 911 in kaj je na predstavitvi v Ljubljani povedal šef prodaje Vasja Potočnik?
Slovenski krst je doživel tudi audi e-tron. Prvi povsem električni športni terenec te znamke, ki naj bi s svojo podobo, dosegom, zmogljivostmi, prostornostjo in raznimi inovativnimi rešitvami prepričal več kot 40 domačih kupcev, ki bodo zanj odšteli vsaj 83 tisočakov.
Navdušenci nad električnimi avti in še zlasti priključnimi hibridi boste tole prebrali z zanimanjem. Pripravil sem poročilo o prodaji in razdeljenih sredstvih Eko sklada za električarje, predvsem pa vam razkrivam znesek, ki bo letos namenjen za subvencije, in nove pogoje, ki veljajo za priključne hibride. Vsaj zadnjih ne boste najbolj veseli.
Toyota pa je na domačih tleh predstavila novo corollo – avto, na katerega veliko stavijo, saj naj bi letos prepričal kar 750 Slovencev. Nova corolla je eden od finalistov izbora Poslovni avto leta (PAL). O PAL v ponedeljek pripravljamo posebno pismo z opisom finalistov, povabili vas bomo tudi h glasovanju zanje.
Rok Pikon je skupaj s kolegi iz sestrskega podjetja Deutsche Wirtschaftsnachrichten podrobno analiziral avtoposel, ki se je na Kitajskem močno zatresel. Kako 15-odstotni upad prodaje na Kitajskem vpliva na slovenske dobavitelje?
Jure pa se je lotil podrobne analize poslovanja največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu, predstavil njihovo prodajo, poslovanje, se dotaknil še Kitajske in njenega vpliva na globalni avtoposel ter številke pregledno zapisal v grafe in tabele.
Uroš je preveril, kako se premikajo in razvijajo deleži v posameznih preostalih avtomobilskih razredih na slovenskem trgu in kako pomembno vlogo igrajo športi terenci oziroma SUV. V zasebnem in službenem voznem parku.
Albina pa je preverila, kaj se dogaja z nemškim izvozom, tudi avtomobilskih proizvajalcev, in kakšno vlogo pri tem igrajo brexit ter drugi vplivi.
V svojem komentarju z naslovom: "Kaj dobite za 37 centov na kilometer?" pišem o stroških lastništva avtomobila. Ste vedeli, da stroški goriva pomenijo le približno od deset do 25 odstotkov vseh stroškov, ki jih imate z avtomobilom. Približno polovico zneska boste zapravili zaradi upada vrednosti – postavka, ki je ne opazite, ne čutite, dokler avtomobila ne ponudite na trgu.
Kolegi na Akademiji Financ pripravljajo seminar za avtoservise in avtohiše pod naslovom: "Avtoservisi in avtohiše: obdavčitev, računovodenje ter poslovni vidiki vozil in popravil." Če vas tematika zanima, vas vabim k prijavi.
Cena bencina je zadnjih 14 dni po petih mesecih znova višja od cene dizla. Tako je končan drugi najdaljši niz dražjega dizla od bencina v zadnjem desetletju. Po podatkih z mediteranske borze goriv bi se utegnila razlika med bencinom in dizlom v torek še povečati, obe regulirani ceni pa bosta zrasli, pravi nedeljska analiza Jureta Ugovška. Kaj se je dejansko zgodilo s cenami bencina in plinskega olja?
Za konec še stalnica petkovega pisma – Tesla! Kaj je tokrat uspelo ali spodletelo Elonu Musku?
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.