Nova corolla po stranski silhueti sicer spominja na predhodnico, a gre za nov izdelek. Novinka prinaša štiri centimetre daljšo (4,37 metra), tri centimetre širšo in 4,7 centimetra nižjo karoserijo kot predhodnica.
Nižji je tudi motorni pokrov, preglednost boljša, obljublja Toyota. Celoten prirastek dolžine pa gre na račun daljše medosne razdalje, kar pomeni tudi nekaj več prostora v kabini.
Težišče je po besedah Toyote nižje za dva centimetra, obenem so inženirji izboljšali vzvojno čvrstost karoserije in poskrbeli za boljšo varnost. Kot prius ima tudi novi auris večvodilno zadnjo premo, ki pripomore k udobju in voznim lastnostim.
Oblikovno novi auris prinaša poudarjen prednji del z novimi LED-žarometi, močno izbočeno masko z zračnimi režami v obliki trapeza. Kljub temu je prednji previs za dva centimetra krajši kot pri predhodniku, zadnji previs pa je za enako vrednost daljši.
V kabini navdušijo še zanimiva armaturka z osempalčnim sredinskim zaslonom na dotik, mehki materiali (umetno usnje z vidnimi kontrastnimi šivi), bore malo trde in svetleče plastike, zelo natančna obdelava, zgledna ergonomija, tudi sedi se zdaj v sedežih, in ne na njih - po želji so lahko tudi zelo športno ukrojeni.
Cena corolle je poskočila za približno 1.300 evrov, a je njena vsebina precej boljša kot prej. Varčen in zanesljiv hibridni sklop pa poskrbi tudi za majhen upad vrednosti. Zato najem corolle stane približno toliko kot najem precej cenejše kie ceed.