Avto

Nekdanji šef slovenskega Peugeota postal podpredsednik Europcara

Menjava v vrhu PSA Peugeot Citroën in ponudniku mobilnih storitev Europcarju

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.03.2019 12:37
Čas branja: 2 min

Alberic Chopelin bo mesto podpredsednika PSA Peugeot Citroën prepustil Thierryju Koskasu. Sam pa bo sredi aprila zasedel položaj podpredsednika uprave odgovornega za komercialo in stranke v ponudniku izposoje (rent a car) in storitev mobilnosti Europcarju, ki posluje v 135 državah sveta. Koskas v PSA prihaja iz Renaulta, kjer do menjave službe zaseda enak položaj.

Kako posluje Europcar?

Europcar je eden večjih evropskih oziroma globalnih igralcev v panogi izposoje vozil. Lani je s 87,7 milijoni dnevi izposoje (27 odstotkov več kot v 2017) ustvaril slabe tri milijarde evrov prihodkov (22 odstotkov več kot leta 2017) in 139 milijon evrov dobička, kar je 128 odstotkov več kot predlani. Rast prihodkov je ustvaril predvsem zaradi prevzema treh tekmecev v letu 2017: Europcar Denmark, Goldcar in Buchbinder.

Dobiček pa je močno zrasel zaradi lanske prodaje četrtinskega deleža v car sharing ponudniku car2go nemškemu Daimlerju. S poslom je ustvaril 70 milijonov evrov prihodkov. Podjetje ima pred seboj sicer precejšnje izzive, saj je v leto 2019 vstopilo s 795 milijoni evrov izgube iz prejšnjih let. V primerjavi z letom 2017 jo je zmanjšal za 28 milijonov evrov.

Chopelina se spomnimo kot sposobnega in prodornega menedžerja, ki je brez dlake na jeziku spregovoril o katerikoli temi, tudi o izvozu oziroma enodnevnih registracijah, ki so bile konec preteklega desetletja med slovenskimi menedžerji tabu tema. Po letu in pol je kljub krizi v Sloveniji uresničil cilj, ki ga je sam poimenoval challegne 2012. Prodajo znamke Peugeot je povečal za 23 odstotkov, tržni delež pa iz 6,7 na 7,8 odstotne točke.

Danes 42 letni Francoz je pred sedmimi leti na našem trgu predstavil prvi električni avto, peugeot ion, in se aktivno boril za boljše pogoje za tovrstna vozila na našem trgu. V prostorih Financ na Dalmatinovi ulici se je na soočenju »udaril« tudi s takratnih podsekretarjem vlade za podnebne spremembe, do včeraj je bil minister za okolje, Jure Leben" title="Jure Leben">Juretom Lebnom.

Chopelin je leta 2011 prevzel vodenje PSA - Peugeot, Citroen" title="Citroen">Citroen in DS v državah Beneluxa, zatem pa je postal operativni direktor PSA v Nemčiji, kjer je v zadnjih treh letih izgubo spremenil v dobiček in povečal tržni delež Skupine na štiri odstotke.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred
Avto
AvtoMiloš Milač Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred 6

Peugeot je po desetih letih dobil nov logotip, obenem pa je še krepko prenovil in razširil pojavnost blagovne znamke. Načrti so veliki in podrobno zastavljeni.

FINANCE
Avto
Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio?
Avto
AvtoMiloš Milač Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio? 2

Novi avtomobilski velikan Stellantis, ki bo z družitvijo PSA Peugeot Citroëna in Fiat Chryslerja nastal konec prvega četrtletja letos, bo imel kar 14 blagovnih znamk. Preverili smo, v kakšni kondiciji so znamke in katere imajo velik, katere pa skromen potencial.

FINANCE
Avto
Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008
Avto
AvtoMiloš Milač Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008 2

Peugeot 3008 in 5008 sta v novo leto zapeljala s kopico estetskih in tehničnih sprememb, manjši je dobil tudi priključni hibrid iz DS7 in C5 aircrossa

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
Kako se je mlada znamka DS že prvo leto izognila okoljskim kaznim
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Kako se je mlada znamka DS že prvo leto izognila okoljskim kaznim

Francoska prestižna znamka DS je v leto 2021 zapeljala brez kazni EU zaradi presežnih izpustov, kar četrtino prodaje si je namreč odrezal električni DS3.

FINANCE
Avto
Stellantis napoveduje dobre razmere na avtomobilskem trgu in velik dobiček
Avto
AvtoMiloš Milač Stellantis napoveduje dobre razmere na avtomobilskem trgu in velik dobiček 15

»Leto 2021 bo dobro za celoten trg in za skupino Stellantis,« je v izjavi za javnost včeraj povedal predsednik uprave Stellantisa Carlos Tavares

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.