Pomagajte nam pri izbiri avtomobilov za Poslovni avto leta 2007 (PAL) in si priborite bogato nagrado. Podarite svoj glas avtomobilu, ki je zapeljal vaše srce in se potegujte za veliko nagrado - POLLETNI NAJEM POSLOVNEGA AVTA LETA 2007.
V pomoč vam predstavljamo kandidate, ki se borijo za enega izmed laskavih nazivov - Poslovni avto leta, Managerski avto leta, Službeni avto leta in Mali službeni avto leta. Začenjamo prav s kandidati, ki se borijo za slednji naziv, torej z najmanjšimi avtomobili.
Aktualni slovenski avto leta se je znašel tudi v finalu PAL 2007 predvsem zaradi prepričljivih voznih lastnosti in varnosti, manj pa zaradi cene, ki tudi ob odštetih popustih ni med ugodnejšimi. Nova corsa je zrasla na raven tekmecev in zdaj meri 3,99 metra. Povečane mere se poznajo pri prostornejši potniški kabini, ki ponuja podobno veliko prostora kot fiat grande punto. Vseeno je corsa v potniški kabini lepše dodelana kot grande punto, saj je plastika imenitnejšega videza, prav tako živahni materiali, ki razbijajo siceršnjo Oplovo sivino potniških kabin. Dobra lastnost corse so tudi zelo zanesljivo podvozje in dobre vozne lastnosti, natančen volan in užitek v vožnji. Tudi zato je v corsi dobro poseči vsaj po 1,4-litrskem bencinskem motorju, saj manjšemu 1,2-litrskemu zaradi prevelike teže avtomobila primanjkuje navora v nižjih vrtljajih. Tudi pri opremi je dobro poseči višje, saj že druga raven enjoy ne ponuja klimatske naprave, kar avto kar podraži. Zato osnovna cena 11.150 s popustom 500 evrov in doplačilom 1.150 evrov za klimatsko napravo in CD-radio zraste na 11.800 evrov, kar je veliko za sicer zelo dober mali avto.
Kandidati za Mali službeni avto 2007
- Fiat Grande Punto
- Nissan Note
- Opel Corsa
- Renault Clio
- Toyota Yaris
Najmanjša kategorija izbora Poslovni avto leta 2007 (PAL) tako kot lani ostaja mali službeni avto, ki pri avtomobilih ceni predvsem prostornost, uporabnost ter dostopno ceno in stroške. Manj pomembni pa so udobje, tehnika in vozne lastnosti. Zato se v finale omenjene kategorije niso uvrstili najboljši mali avtomobili, ampak tisti, ki za odšteti denar ponujajo največ.
Da pa prostornost in ugodna cena nista vse, dokazuje dejstvo, da v finalu omenjene kategorije ni najcenejših avtomobilov na trgu, kot so hyundai getz, kia picanto, fiat panda, peugeot 107. Najmanjši avtomobili preprosto ponujajo premalo vsebine in ob tem po mesečnem strošku najema niti niso opazno cenejši od naših finalistov. V izbor se niso uvrstile tudi nekatere poceni znamke, ker zaradi slabega ugleda in velikih tveganj, ki jih v času najema prevzame lizinško podjetje ali fizični lastnik, v resnici stanejo več, kot na prvi pogled sporoča nizka drobnoprodajna cena avtomobila.
Pri vseh avtomobilih pa smo izračunali, da se doplačilo izplača le pri zelo velikem številu prevoženih kilometrov, praviloma prek 30 tisoč na leto, zato so bencinske različice pri majhnih avtomobilih še vedno najboljši nakup. Iz izbora so izpadle tudi osnovne različice malih avtomobilov, ker mora danes tudi majhen avto ponujati dovolj močan motor za premagovanje mestnih in avtocestnih kilometrov in dovolj bogato opremo, predvsem pa varnost in klimatsko napravo. Ta je danes nujnost zaradi boljšega počutja voznika, ki v avtomobilu preživi veliko časa, hkrati pa še povečuje vrednost rabljenega avtomobila in s tem znižuje stroške.
Predstavitev kandidatov za Mali službeni avto 2007 poteka v abecednem vrstnem redu. Jutri bomo predstavili Renault Clio in Toyoto Yaris.