Pomagajte nam pri izbiri avtomobilov za Poslovni avto leta 2007 (PAL) in si priborite bogato nagrado. Podarite svoj glas avtomobilu, ki je zapeljal vaše srce in se potegujte za veliko nagrado - POLLETNI NAJEM POSLOVNEGA AVTA LETA 2007.
V pomoč vam predstavljamo kandidate, ki se borijo za enega izmed laskavih nazivov - Poslovni avto leta, Managerski avto leta, Službeni avto leta in Mali službeni avto leta. Začenjamo prav s kandidati, ki se borijo za slednji naziv, torej z najmanjšimi avtomobili.
Nissan note je majhno presenečenje v finalu kategorije mali službeni avto leta, saj je na prvi pogled precej dražji od tekmecev, cenovno primernejša pa se zdi manjša nissan micra. Ob podrobnejšem pogledu pa note razkrije nižjo tržno ceno 11.900 evrov, veliko serijske opreme osnovne opreme visia, ki obsega vse pomembnejše varnostne elemente razen sistema za nadzor stabilnosti in klimatsko napravo, serijskih pet vrat, saj trivratne različice malega enoprostorca sploh ni, ter zelo veliko prostora. Nissan note z njim prekaša prav vse tekmece, saj na 4,08 metra zunanje dolžine z enoprostorsko zasnovo ponuja največ prostora v potniški kabini, še zlasti na zadnjih sedežih, kjer višji potniki ne grizejo kolen in ne upogibajo glav kot v tekmecih. Poleg tega je note tudi v osnovni različici 1,4 16V dovolj zmogljiv, vozne lastnosti so povsem na ravni klasično zasnovanih, in ne enoprostorskih tekmecev. Zato sta cena 11.900 evrov in tudi mesečni najem z vsemi stroški (vključno z upadom vrednosti, gorivom, gumami, zavarovanjem in drugim) pravzaprav precej ugodna glede na ponujeno.
Kandidati za Mali službeni avto 2007
- Fiat Grande Punto
- Nissan Note
- Opel Corsa
- Renault Clio
- Toyota Yaris
Najmanjša kategorija izbora Poslovni avto leta 2007 (PAL) tako kot lani ostaja mali službeni avto, ki pri avtomobilih ceni predvsem prostornost, uporabnost ter dostopno ceno in stroške. Manj pomembni pa so udobje, tehnika in vozne lastnosti. Zato se v finale omenjene kategorije niso uvrstili najboljši mali avtomobili, ampak tisti, ki za odšteti denar ponujajo največ.
Da pa prostornost in ugodna cena nista vse, dokazuje dejstvo, da v finalu omenjene kategorije ni najcenejših avtomobilov na trgu, kot so hyundai getz, kia picanto, fiat panda, peugeot 107. Najmanjši avtomobili preprosto ponujajo premalo vsebine in ob tem po mesečnem strošku najema niti niso opazno cenejši od naših finalistov. V izbor se niso uvrstile tudi nekatere poceni znamke, ker zaradi slabega ugleda in velikih tveganj, ki jih v času najema prevzame lizinško podjetje ali fizični lastnik, v resnici stanejo več, kot na prvi pogled sporoča nizka drobnoprodajna cena avtomobila.
Pri vseh avtomobilih pa smo izračunali, da se doplačilo izplača le pri zelo velikem številu prevoženih kilometrov, praviloma prek 30 tisoč na leto, zato so bencinske različice pri majhnih avtomobilih še vedno najboljši nakup. Iz izbora so izpadle tudi osnovne različice malih avtomobilov, ker mora danes tudi majhen avto ponujati dovolj močan motor za premagovanje mestnih in avtocestnih kilometrov in dovolj bogato opremo, predvsem pa varnost in klimatsko napravo. Ta je danes nujnost zaradi boljšega počutja voznika, ki v avtomobilu preživi veliko časa, hkrati pa še povečuje vrednost rabljenega avtomobila in s tem znižuje stroške.
Predstavitev kandidatov za Mali službeni avto 2007 poteka v abecednem vrstnem redu. Jutri bomo predstavili Opel Corso.