Potrebna je le napaka ali dve, da dolgoletno trdo delo splava po vodi. Desetletje truda inženirjev, oblikovalcev, tržnikov, prodajalcev ... se spremeni v prah. Ugled si je mogoče povrniti le z odpravo napak, s trdim delom, velikim vložkom v prepoznavnost, komunikacijo s kupci. Kdaj niti to ni dovolj, ime, ki ga kupci povezujejo s slabim ugledom, mora izginiti, za vedno ...
Je dovolj le novo ime? Nikakor! Proizvajalec mora narediti vse zgoraj naštete korake, kupcem ponuditi še več za manj denarja kot tekmeci, vlagati v prepoznavnost in nato čakati ... Čakati, da sprejmejo nov izdelek, da se ta izkaže s kakovostjo, da prežene strah, ki ga še vedno zbuja blagovna znamka. Po dolgem obdobju, če ste naredili vse potrebne korake, se uspeh vrne. Tako upajo pri Renaultu, ki spet vstopa v poslovni razred, v teh časih še pod pritiskom upadajoče prodaje limuzin in karavanov tega razreda. Laguno so pokopali, tu je talisman. Le dobra karma imena ne bo dovolj ...
To obdobje je dobro prebrodil nemški Opel, prodaja spet cveti. Dober dokaz za pravilne odločitve v zadnjih letih sta ostarela, a prepričljiva insignia in nagajivi adam rocks. Tudi Renaultu ne gre slabo, upad v Rusiji so v celoti nadomestili s prodajo v Evropi.
Ko gre za ugled v ZDA, si ga Akrapovič gradi tudi s pomočjo hitrostne rekorderke Valerie Thompson. Kaj menite, je Američanka dobra ambasadorka slovite znamke slovenskih izpuhov?
Poti do uspeha so različne. Citroën je denimo pri priljubljenem berlingu izbral zadržanost pri spremembah, po sedmih letih je spet doživel le prenovo. Strategija ni napačna, saj je s tem zadržal eno najpomembnejših lastnosti tega razreda - ugodno ceno.
Varčevanje prihaja do izraza tudi pri motociklih, Yamaha se ga je lotila zelo preudarno. Okoli odlične osnove je z nekaj spremembami zgradila nov motocikel, prihranila pri delih in ohranila ugodno ceno potovalnega endura MT-09 tracer.
Skoraj brezkompromisna pa sta ducati multistrada 1200 in triumph tiger 1200 explorer. Primerjali smo ju in ugotovili, da bi se z njima z lahkoto zapeljali na konec sveta.
Preberite si še podrobnosti iz Matejevega zmenka z vročim Italijanom, kaj prinaša osveženi mercedes-benz razreda A v običajnih in v najbolj športni različici A 45 AMG s kar 191 konji na liter.
Kako BMW ceni tehnologijo priključnih hibridov, kakšne ambicije ima Audijev orjak Q7, kakšne priložnosti bo ponudila proizvodnja novega jaguarja v Gradcu in zakaj Kitajska postaja predraga za proizvodnjo avtomobilov.
Želim vam dolgo, vroče poletje, veliko varnih in zabavnih kilometrov in polne baterije, ko se vrnete z dopusta. Spet vam pišem 14. avgusta.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ...Prijavite se tu!
Uspešen delovni teden vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.