Avto

Zetsche: novomeški smart bo znamki prinesel prvi dobiček

Prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche verjame, da bo twingov tehnični sorodnik smart forfour tej znamki prvič v zgodovini prinesel dobiček

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.06.2014 07:02
Dopolnjeno: 01.06.2014 07:20
Čas branja: 1 min

Znamka Smart, v lasti nemškega Daimlerja, že vse od nastanka leta 1997 ni poslovala z dobičkom. To se bo po besedah prvega moža Daimelerja Dieterja Zetscheja spremenilo s prihodom novega štirisedežnega smarta, ki bo prihajal iz novomeške tovarne Revoz.

Novi forfour bo pravi smart

zetsche-dieter1-mm.1401598238.jpg.n.600px.jpg
Novi smart forfour bo znamki prinesel dobiček, je prepričan predsednik Daimlerja Dieter Zetsche. Foto: Miloš Milač

Zetsche je na konferenci v italijanski Brescii razkril še nekaj načrtov in podrobnosti o novem štirisedežnem smartu, ki bo nosil ime neuspešnega predhodnika forfour. "Novi forfour bo kot podaljšan fortwo, imel bo vse lastnosti znamke Smart kot so zadaj nameščen motor in veliko uporabnih idej," je za Autonews povedal Zetsche in priznal, da prva generacija modela forfour ni imela dovolj smartovih genov, tudi zato se je proizvodnja tega modela, ki je bil zasnovan na osnovi mitsubishija colta, zaključila že po treh letih. Zetsche je še poudaril, da bo imel forfour kljub veliko skupnim delom s twingom, veliko lastnega značaja, konkurenčno ceno in bo trgu ponudil edinstveno izbiro. Podpredsednica Smarta Annette Winkler je še dodala, da bo forfour nekakšna karavanska različica modela fortwo.

Smart ne bo nikoli velik zaslužkar

Zetsche ob tem ni želel govoriti o proizvodnjem načrtu za novega twinga. Po ocenah slovenskih dobaviteljev, ki dobavljajo dele za twingo in smart, bo Revoz letno izdelal okoli 140 tisoč twingov in okoli 60 tisoč smartov forfour. Zetsche znamki Smart pripisuje veliko možnosti za prodajo v večjih mestih, tako kot v preteklosti. Ob tem je poudaril, da Smart ne bo nikoli znamka, ki bi Daimlerju prinašala visok dobiček.

Prvi forfour je zdržal le tri leta

smart-forfour1.1401599873.jpg.s.600px.jpg

Smart forfour prve generacije je bil izdelan na osnovi mitsubishija colta, z njim si je delil motorjem, menjalnike, podvozje in številnde druge dele. Med leti 2004 in 2006 je bilo v nizozemsko tovarni NedCar izdelanih 133 tisoč vozil, Daimler pa je zaradi slabotne prodaje predčasno zaustavil njegovo proizvodnjo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

25.08.2014
25.11.2014
11.12.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 3

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.