Avto

Vroče ženevske novosti - hibridni športni golf GTE

Ko se na istem mestu srečajo Renault, Slovenec Robert Lešnik, mini trojček, prednji pogon in ekologija

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.03.2014 12:48
Čas branja: 1 min

Ženevski avtosalon bo vrata za obiskovalce odprl jutri, v areni Palexpo pa bo na kar 110 tisoč kvadratnih metrih možno videti okrog 900 razstavljenih modelov, svoje izdelke pa predstavlja kar 250 različnih znamk in predelovalcev.

salon_zeneva.20140305112652.jpg.s.600px.jpg

Če se boste okrog nekaterih zadržali le po nekaj sekund, posamezni modeli gotovo pritegnejo veliko več pozornosti. Jasno je, da je v Ženevi veliko zvezd in da je vsaka posebna po svoje, vseeno pa smo za začetek izluščili morda pet najbolj vročih.

Golf GTE - hibridni športnik

V Ženevi sta v ospredju tudi ekologija in elektrika. Tako ne čudi, da je ekološko ozaveščene voznike začel ogovarjati tudi Volkswagen s svojim prodajnim rekorderjem golfom. Poleg že poznanega električnega golfa je prvič predstavljen tudi bencinsko-električni hibridni pogonski sklop, ki so ga opremili z značko GTE.

golf_gte.20140305114231.jpg.c.600px.jpg

Za priključnega hibrida je bil že kar čas, golfa GTE poganjata dva motorja. Srce bo predstavljal 1,4-litrski TSI turbo bencinski motor s 110 kW (150 KM), na pomoč pa mu bo priskočil še elektromotor s 75 kW (102 KM), ki ga bodo napajale 8,8 kWh baterije. Skupna sistemska moč bo tako znašala 150 kW oziroma 204 KM. Zgolj s pomočjo 130-kilogramske baterije bo šel največ 130 kilometrov na uro, napajal se bo pod sprednjim logotipom VW.

Golf GTE bo zmogel najvišjo hitrost 220 km/h, do stotice naj bi pospešil v 6,9 sekunde, prek DSG menjalnika pa bo gnan na prednji kolesni par. Tovarna obljublja, da bo VW golf GTE na sto prevoženih kilometrov v povprečju porabil le 1,5 litra goriva, pri tem pa bo v zrak spustil 35 gramov CO2. S polno posodo goriva in napolnjenimi baterijami bo hibridni golf zmogel prevoziti 940 kilometrov, zgolj na električni pogon pa 50 kilometrov in do hitrosti 130 km/h. Baterije se bodo sicer s pomočjo običajne 220 voltne vtičnice napajale dobre tri ure.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

05.03.2014
05.03.2014
05.03.2014
05.03.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.