Lexus je danes zvečer (po tokijskem času) predstavil nova modela - konceptna RC in LF-NX. Oba oznanjata novo obdobje znamke, ki je bila vselej razkošna in zanesljiva, a tudi zadržana. Zdaj Lexus prihaja z drzno obliko in bolj športnimi zmogljivostmi ter voznimi lastnostmi. Trma ostaja le pri hibridnem pogonu. LF-NX pa smernicam sledi s turbobencinskim motorjem, ki na salonu doživlja premiero.
Razkritje pred novinarji
Nova modela je Lexus pred nekaj urami predstavil pred več kot sto novinarji.
Sledijo družbena omrežja
Predstavitev obeh novincev bo v sredo, takrat se odpre tokijski avtosalon, zagnala kampanja prek blogerske skupnosti tumblr na twitterju. "S tem načinom komuniciranja bi radi kupcem pokazali predvsem obliko novih modelov," je na tiskovni konferenci poudaril podpredsednik Lexusa Mark Templin.
Z galerijami, drugačnimi oglasi, do preobrazbe
Nove, bolj agresivne oblikovalske poteze lexusov RC in LF-NX, to smer sta začela že modela GS in IS, bo znamka pospremila še z nekaterimi drugimi prijemi. Denimo globalno televizijsko in internetno oglaševalsko kampanjo, ki v ospredje postavlja tehnologijo, uporabno v realnem življenju, in drugačnimi razstavnimi prostori oziroma galerijami Intersect by Lexus (več spodaj v videu). Prvo so že zgradili v Tokiu, sledijo še galerije v Dubaju, New Yorku in Londonu. Te bodo kupcem v prvi vrsti ponudile kavarno, prijetno družabno in kulturno okolje, dizajnersko ureditev in različne prireditve. Lexusovi avtomobili bodo v teh galerijah, tako kot v globalnem oglasu, v ozadju.
O LEXUSU: Kako in kdaj je nastal, kako uspešen je
Luksuzna znamka Lexus je še mlada; ustvarjena je bila konec 80. let prejšnjega stoletja, sprva le za ameriški trg. Šele pred dobrim desetletjem so lexuse na cesto dobili Japonci, nato Evropejci ...
V Ameriki nazaj proti vrhu, v Evropi gre počasneje
Ustvarila jo je Toyota, da bi si odrezala svoj kos pogače v razredu prestižnih znamk, da bi zadržala Toyotine stranke, ki so si zaželele nekaj več in so bile tudi pripravljene plačati nekaj več. Račun se jim je izšel, Lexus je kmalu postal najbolj priljubljena prestižna znamka v Severni Ameriki s prek 300 tisoč prodanimi avomobili na leto. V zadnjih nekaj letih je sicer izgubil vodstvo na tem trgu, prehitela sta ga BMW in Mercedes-Benz. A v avgustu je s slabimi 30 tisoč prodanimi vozili omenjena tekmeca znova prehitel, v prvem šestmesečju sicer ostaja za njima.
Lani 46 tisoč vozil na stari celini
Evropa je bila trši oreh za to znamko. Prodaja raste počasi, številke so skromne. Lani je Lexus v Evropi, vključno z Rusijo, prodal 46 tisoč vozil. To je manj kot desetina evropske prodaje Audija, BMW ali Mercedes-Benza. v svetu je slika drugačna, Lexus je lani prodal 476 tisoč vozil, to je približno polovica prodaje Audija in Mercedes-Benza ter tretjina rezultata BMW.
V Sloveniji 18, leta 2008 pa 106
V Sloveniji je Lexus v prvem desetmesečju letos našel 15, v istem obdobju lani pa 18 kupcev. Najboljše leto je bilo 2008, ko je na naše ceste zapeljalo 106 novih lexusov.
Lexusov globalni oglas Swarm
Prva galerija Intersect by Lexus v Tokiu