Toyota je lani v Sloveniji prodala 1.332 vozil, kar je skok za 32,54 odstotka glede na leto prej, dosegli pa so 2,6-odstotni tržni delež. "Če izločimo izvoze, potem ocenjujemo naš tržni delež na okoli 3,9 dstotka," so še dodali pri slovenskem zastopniku. Z uradnimi številkami so se med vsemi proizvajalci pri nas sicer uvrstili na 13. mesto, za letos pa imajo bolj smele načrte.
Ko so pri Toyoti obrnili list za letom 2013 so ugotovili, da so izpolnili vse zadane cilje. Tako so pred začetkom 2013 želeli prodati 1.100 vozil ter doseči 2,5-odstotni tržni delež, načrte so presegli s predstavitvijo novih modelov (auris, auris TS, verso, rav4) ter pristopu k flotnim kupcem. Z okrepljenim trženjem in promocijo flotnim kupcem so z deležem hibridov v skupni prodaji presegli 10 odstotkov, ohranili so lojalnost kupcev (cilj 48 odstotkov) ter dosegli zgleden indeks popolnega zadovoljstva kupcev (indeks CCS 83 odstotkov). Lani je Toyota pri nas dosegla rast tržnega deleža s prav vsemi modeli, izstopata modela rav4 (iz 2,2 na 4,2 odstotka med SUV) ter auris oziroma auris TS (iz 1,7 na 4,1 odstotka v nižjem srednjem razredu).
In letošnji cilji? Tržni delež Toyote želijo še okrepiti, cilje je 1.500 prodanih vozil ter 3,1-odstotni tržni delež. S tem bi se Toyota uvrstila v prvo deseterico najbolj prodajanih znamk pri nas, kjer so na vrhu Renault, Volkswagen in Peugeot. Lani je bil na desetem mestu sicer Fiat s 1.761 vozili. Toyoti bosta za naskok med top 10 pri majhnih vozilih pomagala novi aygo ter MC yaris, osveženi auris, verso ter rav4, pristop k flotnim kupcem z upravljanjem voznih parkov ter sistematični pristop obstoječim kupcem. Delež hibridov v prodaji želijo še povečati, in sicer na 15 odstotkov, okrepiti želijo tudi prepoznavnost in prodajo vozil Lexus.