Avto

Menedžerske limuzine v rokah direktorjev

Devet vodilnih menedžerjev je ocenilo pet najboljših avtomobilov iz kategorije managerski avto leta.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.05.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Pet limuzin, ki stanejo od 75 do 131 tisoč evrov, prek 1.500-glava skupna konjenica in vznemirjenje med devetimi odločevalci - direktorji slovenskih podjetij, ki so zadnje dni aprila sprejemali pomembno odločitev o najboljši menedžerski limuzini. To so skupne točke predzadnjega dejanja izbora Poslovni avto leta 2014, na katerem so direktorji po osemurnem spoznavanju limuzin oddali ocene od ena do pet. Te smo prišteli ocenam novinarjev Financ in vas, bralcev, ki ste glasovanje končali v torek opolnoči.

komisija-pal12-be.1400786367.jpg.o.600px.jpg
Člani žirije PAL 2014 (z leve): Miran Vršec, Nova panorama, Petra Melanšek, Vivapen pisala, Marjan Trobiš, Boxmark Leather, Tanja Skaza, Plastika Skaza, Mirsad Babič, Generali Zavarovalnica, Borut Vrviščar, Kuehne&Nagel, Samo Renčelj, Pošta Slovenije, Andrej Božič, Steklarna Hrastnik in Aleksander Zalaznik, Danfoss Trata.

melansek-petra05-be.1400786365.jpg.o.600px.jpg
Petra Melanšek, Vivapen pisala, se je sprva obotavljala pri udeležbi na našem dogodku. Zapustila pa ga je z besedami: »V čast mi je, da sem vas spoznala, da smo izkusili nekaj, kar morda ni za vsakogar prav vsakdanje doživetje.«

skaza-tanja02-be.1400786364.jpg.o.600px.jpg
Direktorica Plastike Skaza Tanja Skaza je avtomobile menjala kot za stavo, najbolj jo je prevzel hibridni lexus.

Pet finalistov, devet članov žirije

Letošnji člani menedžerske žirije PAL 2014, ki so glasovali za letošnje finaliste BMW serije 5, audija A8, mercedes-benza razreda E in S ter lexusa GS, so se v zadnjih dneh aprila z njimi zapeljali od Ljubljane prek Tuhinjske doline do Vranskega. Tam so v centru varne vožnje AMZS nabirali izkušnje na stezi in vijugali med stožci ter dan sklenili z adrenalinskim maseratijem ghiblijem, ki ga prvič v zgodovini te znamke poganjajo dizelski konji.

S350-mercedes11-be.1400786354.jpg.o.600px.jpg
Mercedes-benz razreda S je člane žirije navdušil z razkošjem, elektronskimi pripomočki in zmožnostjo skoraj samostojne vožnje.

lexus-gs450h03-be.1400786357.jpg.o.600px.jpg
Lexus GS450h je bil največje presenečenje letošnjega finala, direktorji niso pričakovali japonca, še posebej pa ne tako dobrega

v tem nemškem razredu.

E400-mercedes14-be.1400786359.jpg.o.600px.jpg
Najhitrejši avto dneva je bil mercedes-benz E 400 s trilitrskim šestvaljnikom z 245 kilovati. Za seboj je pustil tudi zmogljivejšega BMW M550d xDrive.

Po cesti po pravilih

V Ljubljani nas je na dan dogodka, kot skoraj vsa minula leta, pričakal dež. Člani žirije so po jutranji kavi kljub slabemu vremenu dobrovoljno sedli za volane in se odpeljali proti Vranskemu. Na zavitih cestah prek Tuhinjske doline so se člani žirije večkrat presedli za volani šestih limuzin, dinamično rezali zavoje, spoznavali številne tehnične prijeme letošnjih najboljših luksuznih avtomobilov in se že dobro ogreti pripeljali v center varne vožnje AMZS na Vranskem. Preden so zapeljali na tamkajšnji asfalt, sta jih s pravili vožnje, pastmi in posebnostmi vaj na progi ter informacijami o največjem tovrstnem objektu pri nas seznanila vodja centra Lucija Živec in inštruktor Brane Legan.

bmw-M550d07-be.1400786360.jpg.o.600px.jpg
Najmočnejši avto letošnjega izbora BMW M550d xDrive je navdušil tudi z uglašenim zvokom sicer dizelskega motorja.

audi-A8-TDIquatro04-be.1400786361.jpg.o.600px.jpg
Poligon na Vranskem ni pravi kraj za preizkus audija A8, nemec se je bolje izkazal na poti do Vranskega.

maserati-ghibli06-be.1400786356.jpg.o.600px.jpg
Maserati ghibli se ni uvrstil v finale PAL, je pa postal najlepši avto leta po izboru bralcev časnika Finance. Na Vranskem je člane žirije navdušil predvsem z grmenjem dizelskega šestvaljnika.

Najhitrejši mercedes E, med direktorji pa Miran Vršec

Po ogrevanju so se menedžerji preizkusili v vzvratni vožnji, slalomu, ki mu je sledil polkrožen zavoj po drseči ploskvi, in vnovičnem slalomu do konca proge. Dirka na čas je prinesla adrenalin in navdušenje, gume dvotonskih limuzin pa so vse bolj cvilile po grobem asfaltu, ki ga je osušilo sonce. Na progi so v tem vrstnem redu blesteli mercedes-benz E 400 z 245-kilovatnim šestvaljnim biturbo motorjem, dizelski BMW M550d xDrive z 283 kilovati, tremi turbopolnilniki in oprijemom štirikolesnega pogona ter lexus GS450h z bencinskim in električnim motorjem. Med vozniki pa sta bila v konkurenci menedžerjev najhitrejša Miran Vršec in Marjan Trobiš. Zunaj konkurence pa je najboljši čas dneva, 25 sekund in 79 stotink, postavil generalni direktor BMW Group Slovenija Lothar Schupet.

zalaznik-aleksander02-be.1400786363.jpg.o.600px.jpg
Generalni direktor Danfossa Trate Aleksander Zalaznik se je hitro odločil med največjima kandidatoma, prednost je dal audiju A8, mercedes-benz razreda S je označil za ostarelega.

komisija-pal07-be.1400786369.jpg.o.600px.jpg
Borut Vrviščar, Kuehne&Nagel (levo) se je iz svojega dodga viperja presedel v limuzine, najbolj pa mu je bil všeč mercedes-benz razreda E. Marjan Trobiš, Boxmark Leather pa je po preizkusu stavil na audija A8.

bozic-andrej01-be.1400786370.jpg.o.600px.jpg
Andrej Božič, direktor Steklarne Hrastnik si na dolgih poteh sebe najlažje predstavlja v mercedes-benzu razreda S.

Velikana A8 in S sta blestela zunaj poligona

Velikana, mercedes-benz S350 CDI in audi A8 3.0 TDI quattro, ki v dolžino merita prek pet metrov in tehtata več kot dve toni, pa sta se med stožci znašla slabše kot njuni manjši in lažji kolegi. Spretnostna preizkušnja pač ni pisana na kožo največjim limuzinam, zato pa sta članom žirije zlezla pod kožo na drugih delih poligona in predvsem na poti do Vranskega, ko so lahko preizkušali udobje, prostornost, zmogljivosti, zvočno zatesnitev, delovanje samodejnih menjalnikov in drugo.

Tesen boj za zmago, rezultati v sredo

Člani žirije so ob koncu dogodka razvrstili finaliste od prvega do petega mesta, njihove ocene pa naj bodo za zdaj še skrivnost. Lahko zapišemo le, da so se finalisti precej enakovredno borili za zmago, vsak od njih je prepričal vsaj enega menedžerja, da ga je postavil na prvo mesto. Na koncu pa je bila razlika med njimi skromna, prvi je dosegel 29, peti pa 24 točk. Natančne ocene menedžerjev bomo skupaj z ocenami novinarske žirije in bralcev predstavili na sklepnem dogodku prihodnjo sredo na gradu Jable v Loki pri Mengšu. Na dogodku bodo znani letošnji managerski, poslovni, službeni, mali službeni avto leta in eko avto leta.

Foto: Aleš Beno

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

29.07.2014
13.08.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: na poti v 70-ta leta in 44% upad indeksa
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 2

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 2

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 3

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.