Avto

Luksuzni Maseratiji gredo za med

Italijanski Maserati je z modelom ghibli zadel terno, saj je v zgolj petih mesecih letos že skorajda dosegel celotno lansko prodajo. Za med gre predvsem v ZDA, tudi pri nas se jih vozi nekaj

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.06.2014 12:12
Čas branja: 1 min

Ko beseda na forumu Financ nanese na Slovenijo in zmožnost nakupa novega avtomobila, so v ospredju imena kot sta Dacia in Kia ter manjši modeli drugih znamk - dražjih naj si niti ne bi mogli privoščiti. Prodajne številke sicer kažejo, da temu ni povsem tako, na slovenskih cestah je moč videti tudi kup dražjih modelov vseh znamk, med njimi pa je tudi luksuzni Maserati. Model ghibli je po izboru bralcev Financ celo najlepši med vsemi, ki so se uvrstili v izbor PAL 2014 - zastopnik naj bi jih letos prodal okoli 10, trenutno se po cestah vozijo trije.

maserati-ghibli-side1.1398117648.jpg.s.600px.jpg

Italijani si od slovenske prodaje sicer ne bodo drastično opomogli, a s pravo ponudbo modelov po svetu žanjejo velik uspeh, ključno vlogo pri tem igra model ghibli - slednji je na voljo tudi z dizlom. Skupina Fiat Chrysler je tako sporočila, da bo Maserati okrepil proizvodnjo modelov ghibli in quattroporte. Do septembra naj bi proizvodnja ghiblija zrasla za 20 odstotkov, iz 75 na 90 avtomobilov dnevno, v dveh izmenah sicer skupaj izdelajo do 140 avtov dnevno.

maserati_ghibli1-1200.20140420091041.jpg.c.600px.jpg

Najbolj vroč model ghibli je še posebej zaželen v ZDA, kjer so ga ljubitelji trizoba dobesedno razgrabili, maj pa je bil najboljši mesec v vsej zgodovini Maseratija. Prodali so 3.068 vozil, dobrih tisoč v ZDA, sicer pa kar 400 odstotkov več kot lani tak čas. V vseh petih mesecih letošnjega leta so Italijani skupaj prodali 12.512 lepotcev. Številka pravi pomen dobi v luči lanske prodaje, ko so v vsem letu pri Maseratiju dobavili 15.400 vozil.

maserati-ghibli06-be.1400786356.jpg.n.600px.jpg

Veliko povpraševanje predvsem po ghibliju kaže na to, da bodo Italijani letos zlahka podvojili prodajo glede na lani, dosegla naj bi 40 tisoč vozil, srednjeročni načrti pa ciljajo na prodajo 75 tisoč vozil letno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

13.08.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 1

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.