Avto

Kako se peljeta dostopna električna renaulta

Renault fluence Z.E. in kangoo Z.E.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
09.11.2011 22:30
Čas branja: 2 min

Na Portugalskem smo na kratko preizkusili električni izvedenki renaulta fluencea in kangooja z razmeroma ugodno ceno, primerljivo z dizelskima izvedenkama, 15 tisoč za kangooja (brez davka) in 21 tisoč za fluencea Z.E. (v Franciji), dodaten strošek pa je najem baterije. Pri nas se bo prodaja začela sredi prihodnjega leta.

[A] F17MA_kangoo_fluence_ze_aj.1320862862.jpg
Električno gnana renaulta fluence Z.E. (desno) in kangoo Z.E. sta v mnogočem primerljiva z dizelsko gnanima izvedenkama, tudi po ceni. Pri nas ju lahko pričakujemo sredi prihodnjega leta.

Renault pri konceptu nakupa vozila brez baterije in najema te poudarja dve pomembni prednosti: začetni strošek nakupa vozila je nižji, poleg tega pa baterija ostane v lasti proizvajalca, s čimer odpade skrb za morebitno odpoved te (če se njena zmogljivost zmanjša na 70 odstotkov ali manj, vam jo Renault zamenja z novo) ter reciklažo ob koncu življenjske dobe.

Cena na ravni dizelskih izvedenk

S ceno okoli 20 tisoč evrov sta električno gnana fluence in kangoo približno primerljiva z dizelsko gnanima izvedenkama (koliko natančno bosta stala v Sloveniji, še ni znano), v grobem so podobne tudi njune zmogljivosti, doseg (teoretičen oziroma v idealnih razmerah) z enim polnjenjem baterij pa je s 185 kilometri pri fluenceu oziroma 170 kilometri pri kangooju seveda manjši.

Sicer pa oba avtomobila poganja v osnovi enak elektromotor, ki v fluenceu razvija 70 kilovatov (95 konjskih moči), v kangooju pa 44 kilovatov oziroma 60 konjskih moči.

Pri kangooju je sprememb manj

Kangoo, ki je v električni izvedenki na voljo v dveh dolžinah ter z dvema ali petimi sedeži, se tudi sicer zelo malo razlikuje od klasično gnanega brata, vključno z nosilnostjo in tovornimi zmogljivostmi (baterija zmogljivosti 22 kilovatnih ur je nameščena v pod).

Pri fluenceu pa je baterija nameščena med potniški in prtljažni prostor, zato je avtomobil (izključno na račun zadnjega previsa) 130 milimetrov daljši, prtljažnik pa je okrnjen na 317 litrov.

Poleg nekaterih manjših oblikovnih sprememb (maska, luči in podobno) in dodatnih izboljšav v prid učinkovitejše rabe energije sta tako fluence Z.E. kakor tudi kangoo Z.E. zelo podobna običajnim izvedenkam, tudi proizvajajo ju na istih linijah (v Turčiji oziroma v Franciji). Enako je z vožnjo, kjer z navorom bogat električni motor pri obeh omogoča solidne pospeške (fluence včasih poskuša celo zavrteti kolesa v prazno), dovolj visoko končno hitrost, teža baterije na vozne lastnosti tudi pomembno ne vpliva.

Do konca desetletja desetina električnih avtomobilov

Cena obeh električnih renaultov je (ob upoštevanju finančnih spodbud) torej primerljiva s klasično gnanima oziroma dizelskima izvedenkama, dodaten strošek pa pomeni najem baterije, ki znaša 82 evrov na mesec.

V ta paket sodi tudi 24-urna pomoč na cesti in možnost najema vozila po nižji ceni kot sicer, pri Renaultu pa poudarjajo tudi 20 odstotkov nižje stroške vzdrževanja.

Sicer pa oba avtomobila lahko v Sloveniji pričakujemo poleti 2012, pozneje pa se bosta električnim avtomobilom, delež katerih pri Renaultu za leto 2020 ocenjujejo na deset odstotkov avtomobilskega trga, pridružila še renault zoe in twizzy.

[A] 25beUntitled-6.1320862937.gif

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

15.07.2014
FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Avto
Renault tretjič zapored z rekordno prodajo
Avto
AvtoUroš Božin Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Renault bo iz izrabljenih baterij zgradil 60-megavatni shranjevalnik elektrike
Avto
AvtoMiloš Milač Renault bo iz izrabljenih baterij zgradil 60-megavatni shranjevalnik elektrike 8

Skupina Renault bo do leta 2020 iz odsluženih baterij zgradila sistem shranjevalnikov na različnih lokacijah, ki bo dosegel zmogljivost 60 megavatnih ur, kar ustreza dnevni porabi elektrike v mestu s pet tisoč gospodinjstvi

FINANCE
Avto
Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Avto
AvtoMatej Kačič Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”? 66

Vozila na pooblaščeni servis vozi zgolj 50 odstotkov kupcev, pri Renaultu pa si želijo delež dvigniti z zaupanjem, transparentno ponudbo, modernim pristopom, prilagojenimi rešitvami za vzdrževanje vozila in znamko Motrio.

FINANCE
Avto
Pri Renaultu niso imeli rekordnega leta