Avto

Japonka zmaguje tam, kjer tega ne boste pričakovali

Honda civic tourer 1.6 i-DTEC lifestyle: Honda civic tourer tekmece premaguje z orjaškim 624-litrskim prtljažnikom in skoraj brezhibnim turbodizlom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.11.2014 18:47
Čas branja: 3 min

Pri Hondi na prvo žogo najprej pomislimo na športnost in zmogljiv bencinski motor, a ta japonska znamka v zadnjem času zelo pogosto spreminja smer. Prehaja iz športnosti do izrazite okoljske usmerjenosti s hibridi, ki jih v zadnjem času sicer postavlja na stran. Zaradi spreminjanja smeri pogosto razočara in tudi navduši. Zelo dober primer hondine vihravosti je tudi novi civic, ki blesti na področjih sicer značilnih za kakšno drugo znamko, denimo Škodo, Volkswagen ali Opel. Nikakor pa ni v vrhu tam, kjer bi od znamke to pričakovali.

P9161087.1416156889.JPG.c.600px.jpg
Honda civic tourer s 4,535 metra dolžine v primerjavi s petvratno različico prinaša dolžinski prirastek 23,5 centimetra in 147 litrov več prostora v prtljažniku - skupaj kar 624 do 1.668.

Rekorder v prostoru

Novi civic je, za razliko od prejšnjega, usmerjen precej bolj neposredno v množični nižji srednji avtomobilski razred. S prihodom novinca so namreč utihnile hondine sanje o prestižnem delu razreda, o tekmecih kot so Audi, BMW, in Mercedes-Benz. Morda je tudi zato manj futuristično oblikovana in morda ima zato karavansko različico tourer, ki vsaj s prostornino pokori vso evropsko in drugo konkurenco. Oblikovno je civic tourer vseeno, še nekoliko bolj kot petvratna različica, poseben z dolgim previsom prek zadnje preme, ozkima zadnjima stranskima stekloma, visokimi žarometi in zadnjim steklom, ki se globoko zajeda v prtljažna vrata. Sveža oblika pa je le uvod v pravo vsebino civica tourerja - 624 litrski prtljažnik ki po prostornini užene vse tekmece na trgu.

P9161094.1416157784.JPG.c.600px.jpg
Veliko prostora, ravno dno in še predal pod njim.

Zadaj še večji od accorda

Prtljažnik prekriva mehak rolo, v dnu ima še pokrit predal, ob straneh pa ne ponudi povsem ravnih linij. V zadku boste našli še 12 voltno vtičnico, različne kavlje za pritrjevanje prtljage in dokaj lično obdelavo. Ob podiranju po tretjini deljive zadnje klopi pa bo prostor zrasel na megalomanskih 1.668 litrov. Japonka ima torej lastnosti, ki so bolj značilne za evropske znamke. A če pogledamo nazaj, civic tourer ni prvi hondin karavanski velikan. Prejšnja generacija accorda tourerja je prav tako blestela v prostornosti, čeprav je ponudila nekaj manj razkošja kot novi civic, dokler je ni leta 2008 izpodrinila bolj prestižna in prostorsko precej skromnejša nova generacija.

Odličen, a precej slišen dizel

Drug civicov adut že poznamo - gre za 1,6 litrski turbodizel, ki nas je navdušil že v petvratni različici in v večjem in težjem CR-V. Štirivaljnik s 88 kilovati in 300 newtonmetri navora se kljub navidezni skromnosti zdi idealen za pogon civica, saj ponuja prožnost iz globin motornih vrtljajev, dobro odzivnost v srednjem območju in še veselje do vrtenja v netipično visoke vrtljaje skoraj do številke pet tisoč na merilniku vrtljajev. Pogosto prestavljanje šeststopenjskega menjalnika sicer ni potrebno, a je zaradi lahkotnosti in natančnosti gibov ročice, tudi zaradi veseljaškega motorja, to prav prijetno početje.

P9161090.1416159278.JPG.o.600px.jpg
Lična, bogato opremljena in dobro izdelana armaturna plošča, a slaba ergonimija za volanom.

P9161093.1416160643.JPG.o.600px.jpg
Za višjerasle je na zadnji klopi premalo prostora za kolena in glave.

Motor je zaradi sodobnosti in lahke gradnje izrinil 47 kilogramov težji 2,2 litrski turbodizel. Zmogljivosti 1,6-litrskega stroja so sicer skromnejše, a popolnoma zadoščajo in presegajo pričakovanja, ki jih honda ponuja skozi podatek o pospešku do stotice v 10,5 sekunde in največjo hitrost 195 kilometrov na uro. Tovarniška poraba 3,9 litra je tudi v tem primeru zastavljena preveč samozavestno. A testna meritev, ki se je gibala med 4,4 in 5,4 litra, vje vredna pohvale. Tako skromne številke dosegajo zelo redki tekmeci. Je pa večina tekmecev navajena lepšega vedenja, predvsem tišjega teka kot hondin štirivaljnik.

V kabini skromna, pri ceni samozavestna

Na področjih, kjer je Honda v preteklosti blestela, pa se tale civic ne izkaže tako dobro. Sicer zelo lična armaturna plošča z merilniki v dveh višinah je pregledna in bogato opremljena, a si bo voznik zaradi prenizkega volana in previsokega sedeža težko našel primeren položaj. Kritika gre tudi zadnji klopi, kjer primanjkuje prostora za kolena in glave. Vozne lastnosti civica tourerja solidne, volan in vodnje niso tako kirurško natančni kot bi pričakovali od te znamke, udobje pa je kljub nastavljivemu blaženju zadnje preme (serijsko pri opremi lifestyle) zgolj povprečno. Tu je še cena s katero se civic uvršča med najdražje v tem razredu. Za osnovni civic tourer 1.6 i-DTEC comfort boste z že odštetim popustom odšteli dobrih 20 tisoč evrov, za bogato opremljenega tourerja s paketom lifestyle pa 23.670 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

05.12.2013
06.10.2015
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 2

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje