Škoda fabia je na avtomobilskem zemljevidu od leta 1999, doslej pa se je zanjo ogrelo 3,5 milijona kupcev. Tretja generacija fabie je navzven precej drugačna, z nekaj ostrejšimi karoserijskimi linijami, pa vendarle brez korenitih posegov v podobo petvratne kombilimuzine. To je pač v duhu germanskega razumevanja pričakovanj kupcev, ki so, kot dokazujejo številke, s to škodo očitno zadovoljni. Tudi nova karoserijska obleka na sebi nima nič latinskega šarma, je pa tokratna prenova opravljena v maniri zmanjševanja.
Od predhodnice je do 65 kilogramov lažja (najmanj tehta 980 kilogramov), motorji so skladni z okoljskim predpisom EU6 in za 17 odstotkov učinkovitejši, pri čemer bo najnižja vrednost izpusta ogljikovega dioksida dosegla do okolja zelo prijaznih 82 gramov na kilometer. Tega seveda ne opaziš, morda pa se najde junak, ki bo ugotovil, da je fabia po novem osem milimetrov krajša (3.902 milimetrov), dobrih 31 nižja (1.467) in celo 90 milimetrov širša (1.732), medtem ko je medosna razdalja pridobila pet milimetrov in je po novem 2.470 milimetrov.Notranjost je zasnovana na novo. Toda v novi armaturi, merilnikih, sedežih in drugem ni nobenega posebnega razkošja - verjetno ga nihče niti ne pričakuje. Armatura je nekako germansko čista, skoraj enostavna, vendar daleč od cenenosti, ergonomija dovolj premišljena, prostornost za nižji razred sem in tja celo presenetljiva, kar še posebej velja za sedenje zadaj. Prtljažnik je bolj ali manj na ravni konkurence, saj gre tja zadaj najmanj 330 in ob podrtih zadnjih sedežih (sicer deljivih v razmerju 60 proti 40) največ 1.150 litrov.
12.186
evrov je redna cena škode fabie 1.2 TSI ambition.
560
evrov je mesečni najem škode fabie 1.2 TSI ambition z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,7
litra je povprečna poraba štirivaljnega turbobencinarja.