Družba Autocommerce, v lasti ACH, zaključuje dobro leto. Letos bo prodala 1.890 osebnih avtomobilov, kar je 17 odstotkov več kot lani in 33 več kot leta 2013. Za rast pa so krivi novi in stari modeli, prvih se je letos zvrstilo kar sedem, zadnji pa je na ceste zapeljal pretekli petek - seksi kupe srednjega razreda C coupe (več o njem jutri).
Pretekli petek je bilo v dvorcu Zemono zelo dobro vzdušje. Pa ne le zaradi mojstrovin Tomaža Kavčiča, ampak tudi dobrih poslovnih številk družbe Autocommerce, ki pri nas skrb za distribucijo in maloprodajo mercedes-benzov, tako osebnih, kot dostavnih in tovornih. Na tovornem delu znamka letos dosega visoko, skoraj četrtinsko rast prodaje.
Letos bo družba prodala 500 tovornjakov v razredu nad šest ton. Po besedah Damjana Cirmana, direktorja prodaje tovornih vozil v družbi to poganja povpraševanje po vozilih za mednarodni transport, pozitivno dinamiko pa dosega tudi segment gradbeništva in distribucije. Tudi zaradi dobrih številk je Mercedes-Benz predstavitev osveženega tovornjaka actros letošnjo jesen organiziral v Sloveniji. »Posel gre dobro tudi pri avtobusih, še posebej pa pri osebnih vozilih,« je na petkovo tiskovni konferenci poudaril predsednik uprave ACH Rasto Oderlap. Pogovor z njim bomo objavili pred koncem leta. V osebni program pa se je podrobneje spustil direktor tega dela Andrej Bergant.
»Letos bomo prodali 1.050 novih osebnih avtomobilov mercedes-benz in 840 rabljenih z garancijo, kar je za 17 odstotkov bolje kot lani in 33 odstotkov bolje kot predlani, bolje je tudi kot rekordnega leta 2008,« je povedal Bergant in se spustil še v podrobnejšo razčlenitev posameznih razredov. Skoraj polovičen tržni delež pri novih osebnih vozilih si je odrezala družina kompaktnih mercedes-benzov A, B, CLA in GLA. Omenjeni manjši mercedesi s prednjim ali štirikolesnim pogonom ženejo prodajo tudi na drugih trgih. Prodaja Mercedes-Benzov v svetu pa raste hitreje kot pri tekmecih BMW in Audi.
Klasični limuzinski in karavanski mercedes-benzi so si odrezali 28 odstotni delež, športni terenci pa 16 odstotnega. Bergant ob tem poudarja, da gre za realno prodajo slovenskim kupcem, v teh številkah torej ni registracij z načrtno kasnejšo prodajo na druge trge EU. S to prakso so leta 2012 prekinili.
Obenem je družba letošnjo jesen še pošteno prenovila in razširila salon v Ljubljani, ta kot prvi izven Nemčije uporablja nove Daimlerjeve barve. Načrtujejo pa še nov regijski center v Celju.