Leta 2017 bo del proizvodnje srednjerazrednega športnega terenca GLC prevzel finski Valmet Automotive, ki od leta 2013 že izdeluje razred A. Z letošnjim letom pa je nemška znamka proizvodnjo razreda R zaupala tovarni AM General, ki je v preteklosti izdelovala slovitega hummerja.
Pogodbeniki vmesna stopnja do širitve lastnih kapacitet
"Selitev proizvodnje k pogodbenim partnerjem je del naše strategije," je za Autonews pojasnil šef proizvodnje Mercedes-Benza Markus Schaeffler in dodal, da ta sloni na treh stebrih: lastna proizvodnja, skupna joint venture podjetja in pogodbeniki. Po njegovih besedah bo znamka povečala lastno proizvodnjo, ko bo to nujno potrebno, v vmesnem času pa bo kapacitete reševala tudi s partnerji. Cilj znamke je prvo mesto v prodaji luksuznih znamk, BMW in Audi imata sicer enake cilje.
GLC namesto A na Finskem
Premik dela proizvodnje modela GLC v finski Valmet bo imel dva učinka, sprostil bo kapacitete Mercedes-Benzove tovarne v nemškem Bremnu, obenem pa bo Valmet prenehal izdelovati razred A (od leta 2013 do danes jih je izdelal sto tisoč), tega bo Mercedes-Benz preselil v nemški Rastatt. Za GLC znamka protrebuje večje kapacitete, saj ga bo prvič ponudila tudi z desnim volanom (GLK je bil na voljo le z levim) in tako napadla anegleški trg, drugi najvepčji v Evropi.
Z letošnjo selitvijo proizvodnje razreda R v tovarno AM General v Indiani, pa je Mercedes-Benz sprostil kapacitete v svoji tovarni v Alabami, kjer izdeluje modele GLE, GLE coupe in GLS.
Mercedes-Benz raste hitreje kot tekmeca
Mercedes-Benz je v prvih desetih povečal prodajo v svetu za 15 odstotkov na 1,53 milijona vozil, rasel je hitreje kot njegova tekmeca. BMW je s prodajo 1,56 milijona vozil sicer zadržal prednost pred Mercedes-Benzom, dosegel je 5,8 odstotno rast. Audi pa se je s 3,6 odstotno rastjo prodaje in 1,49 milijona vozili uvrstil na tretje mesto.