Avto

Audi A1 s tremi valji do tržnih in okoljskih številk

Osvežen nos, novi motorji in še naprej pomembna vloga pri osvajanju novih kupcev za Audi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.12.2014 20:00
Čas branja: 3 min

Audi te dni predstavlja osveženi A1 in A1 sportback, najmanjši model te znamke, ki je od leta 2010 prepričal prek pol milijona kupcev. A1 z letnico 2014 ima kopico manjših sprememb, osvežen prednji in zadnji del, izboljšano tehniko ter nove motorje, na dnu ponudbe je ponovno trivaljnik.

Audi-A1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-01.1418582620.jpg.c.600px.jpg
Nova maska, luči, odbijač, zračne reže v njem in meglenke označujejo razmeroma skromne oblikovne spremembe 3,97 metra dolgega audija A1, več je novega pod pločevino.

Skromne oblikovne spremembe, še več samozavesti

Audi A1 v različicah A1 s tremio vrati in A1 sportback s petimi se oblikovno nista kaj dosti spremenila. Osvežitev je v znanem audijevem slogu skromnih vidnih in temeljitejših nevidnih, torej tehničnih, sprememb. Prednja maska je še bolj izrazita, nove so halogenske ali xsenonske luči, odbijač z večjimi zračnimi režami in meglenkami, skromno spremenjen je tudi zadek. Tehnično A1 označuje dodelano podvozje in za doplačilo možnost nastavljanja delovanja blažilnikov. Največ sprememb pa je A1 doživel pod motornim pokrovom, kjer se vrtijo novi tri in štirivaljni motorji. Ti so po desetletju ponovno zašli v audije. Leta 2005 se je namreč s trga poslovil predhodnik A1 model A2, ki ga je prav tako poganjal trivaljnik.

Pomemben model za Audi, cene od 19 tisočakov

Za Audi je A1 pomemben model z vidika prodaje in prevzema novih kupcev. Kar štirje od petih kupcev A1 je k znamki prestopilo iz drugih znamk, z A1 je torej Audi v štirih letih pridobil 400 novih kupcev. Zato je osveženi model pomemben v borbi s tekmecema BMW in Mercedes-Benz za prodajno krono v svetu. Cene audija A1 v Nemčiji segajo od 19.200 evrov za 1,0 TFSI do 30 tisočakov za S1. Slovenske še niso znane, a glede na razmere na trgu in cene tekmecev, bodo te najbrž precej nižje. Trenutni audi A1 pred prenovo po ceniku stane 17.130 evrov, A1 sportback pa 17.650 evrov za model 1.2 TFSI s 63 kilovati, leta 2011 je distributer za krajši čas ceno znižal pod 15 tisoč evrov.

Audi-A1-2015-1600x1200-wallpaper-24.1418582824.jpg.s.600px.jpg
V audije so po desetih letih zopet zavili trivaljniki. V A1 bo na našem trgu najbrž najbolj zanimiv bencinski stroj 1.0 TFSI z oznako ultra, ki označuje izrazito varčnost. Litrski stroj tehta le 88 kilogramov, zmore 70 kilovatov in v povprečju porabi 4,3 litra, vsaj tako obljubljajo tovarniški podatki. Trivaljni je tudi turbodizel 1.4 TDI s 66 kilovati in še osem decilitrov skromnejšo porabo.

Vrniteh treh valjev za skromnejše izpuste

Tega v audiju A1 z letnico 2015 zamenjuje litrski trivaljni turbo bencinar iz volkswagna pola, ki zmore 70 kilovatov, tehta le 88 kilogramov (brez pomožnih sistemov), do stotice pospeši v 11,3 sekunde in po tovarniških obljubah porabi le 4,3 litra bencina na sto kilometrov. Osnovni A1 ob tem v ozračje izpusti le 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, zato je za to znamko pomemben tudi z vidika nižanja povprečnih izpustov znamke. Naslednja na lestvici sta že znana 1,4 litrska turbo štirivaljnika s 92 oziroma 110 kilovatov, zadnji ima vgrajeno tehnologijo cylinder on demand (COD), ki omogoča izklop drugega in tretjega valja ob zmerni in konstantni vožnji. Poraba močnejšega stroja je zato skromnejša kot pri šibkejšem, 4,9 namesto 5,1 litra. Dizelsko ponudbo sestavljala 1,4 litrski trivaljni turbodizel s 66 kilovati in 1,6 litrski turbodizel s 85 kilovati, njuna poraba glede na menjalnik sega od 3,5 do 3,7 litra, izpusti najskromnejšega so pod 90 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Audi-S1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-14.1418582289.jpg.o.600px.jpg
Dvolitrski turbo motor, 170 kilovatov oziroma 231 konjskih moči, štirikolesni pogon quattro in pospešek do stotice v 5,8 sekunde audija S1 quattro.

Dva športna modela, S1 s kar 231 konji in quattro pogonom

Nov tekmec clio RS, peugeota 208 GTI, ibize cupre, fieste ST, minija cooper S in drugih nabritih malčkov je A1 1.8 TFSI, ki ima nov, v teh časih zanimivo celo večji, stroj kot njegov predhodnik. Takšen A1 ali A1 sportback do stotice pospeši v 6,9 sekunde, povprečna poraba pa je 5,6 litra. Povsem na vrhu pa sta štirikolesno gnana modela S1 quattro in S1 sportback quattro, ki po pospeških uženeta tudi podobno zmogljivega, a le spredaj gnanega minija john cooper works. Poganja ju dvolitrski turbo bencinar s 170 kilovati oziroma 231 konjskimi močmi, pospešek do stotice traja le 5,8 sekunde, tovarniško izmerjena poraba pa je sedem litrov.

Audi-A1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-05.1418583048.jpg.s.600px.jpg

Audi-A1-2015-1600x1200-wallpaper-07.1418583088.jpg.s.600px.jpg

Audi-S1-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-1d.1418583123.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

24.04.2014
13.02.2014
08.08.2012
15.03.2012
12.01.2011
16.02.2015
FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 4

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.