Alfa Romeo sicer ne predstavlja pogosto povsem novega avtomobila, pa še takrat si njeni inženirji vzamejo precej časa. A ko enkrat avtomobil ugleda luč sveta, se ga splača pogledati malce pobliže.
Tonale ima sicer že dolgo brado, prvič smo o njem (še kot o konceptu) pisali pred več kot tremi leti.
Križanec sledi sodobnim trendom tako pri obliki kot pri zasnovi, seveda pa tudi pri pogonskih sklopih in še čem. Zato ne preseneča, da se je skoraj moral zgledovati po nekaj večjem stelviu, a je zato tonale povsem drugačna zgodba.
Podrobneje o alfa romeu tonale.
Nastal je sicer na enaki platformi kot koncernski jeep compass, a tukaj se podobnost tudi zelo hitro konča. Tonale meri v dolžino 4,53 metra, v širino 1,84 in višino 1,6 metra, vendar je presenetljivo od že omenjenega stelvia (ta naj bi bil v ponudbi stopničko višje) krajši le za 15 centimetrov.
To obljublja prostorno notranjost in udobno vožnjo, predvsem na zadnji klopi, še bolj pa preseneča prtljažnik. Ta namreč sprejme kar 500 litrov tovora, zatorej je tonale več kot primeren avtomobil tudi za družinske potrebe. Za tiste družine, ki iščejo vseeno nekaj več samosvojosti in neuniverzalnosti.
Na srečo tudi dizelski motor
Za pogon so v skladu s sodobnimi trendi namenili dva sodobna štirivaljnika. Prvi je hibridni 1,5-litrski turbobencinski agregat, ki je na voljo z dvema močema, 96 kilovatov (130 konjskih moči) ali 118 kilovatov (160 konjskih moči). V kombinaciji z novim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama kupec pri tem motorju namreč dobi še električno pomoč moči 15 kilovatov.
Jeseni se bodo kupci lahko odločili tudi za 1,6-litrski dizel, kar je svojevrstna posebnost v sodobnih trendih, a zato toliko bolj dobrodošla. Dizel bo zmogel že znanih 96 kilovatov (130 konjskih moči).
Vrh ponudbe pa bo priključni hibrid z 1,3-litrskim bencinskim motorjem z močjo 202 kilovata (275 konjskih moči), ki bo imel štirikolesni pogon, z baterijo z dobrimi 15 kilovatnimi urami zmogljivosti pa bo možno prepeljati do 80 kilometrov. Omenjeni štirikolesni pogon je izveden tako, da bencinski motor v osnovi poganja sprednji kolesi, elektromotor pa zadnji.
Tonale bo v Sloveniji na voljo s petimi paketi opreme, osnovna cena tako hibrida kot dizelske različice pa je (oziroma bo) 31.490 evrov. V primeru Alfa financiranja popust znaša 1.500 evrov. Torej lahko kupec za malo manj kot 30 tisočakov že dobi solidno opremljen avtomobil z nadvse radodarno karoserijo in veliko značaja. Prav to, kar znamka Alfa Romeo uteleša. Bolj zahtevni pa bodo morali globlje seči v žep, vse do 41 tisoč evrov.